برگزاری کنفرانس علمی ادواری اورژانس‌های پزشکی در بیمارستان امیرالمومنین

کنفرانس علمی ادواری اورژانس‌های پزشکی با امتیاز بازآموزی از مرکز آموزش مداوم پزشکی کشور 22 شهریورماه در سالن زنده یاد دکتر فرهاد سرابندی بیماستان حضرت امیرالمومنین(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، کنفرانس علمی ادواری اورژانس‌های پزشکی با امتیاز بازآموزی از مرکز آموزش مداوم پزشکی کشور 22 شهریورماه در سالن زنده یاد دکتر فرهاد سرابندی بیماستان حضرت امیرالمومنین(ع) برگزار می‌شود.

دکتر ستاره عسگرزاده، دبیر علمی کنفرانس علمی ادواری اورژانس‌های پزشکی درخصوص جزئیات این برنامه گفت: کنفرانس علمی برخورد با دیسترس تنفسی و حملات آسم به صورت مدون و با سرفصل اورژانس‌های پزشکی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه اورژانس‌های پزشکی از سرفصل‌های سنجه‌های درمانی به ویژه جهت کادر درمان در بخش اورژانس بیمارستان هاست، در نظر گرفتیم برنامه‌ای با همین عنوان به صورت ادواری در سطح بیمارستان برای همکاران درمان برگزار کنیم.

گفتنی است کنفرانس فوق برای گروه هدف کارشناس و کارشناس ارشد پرستاری و پزشک عمومی و متخصصین طب اورژانس توسط اساتید طب اورژانس برگزار می‌شود. این برنامه تا پایان سال ادامه داشته و سایر عناوین در ماه‌های آتی اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 967979

وب گردی

وب گردی