تقدیر از مدیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه )س(  از دکتر طاهره فهیمی نجم مدیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاداسلامی واحد تهران مرکزی به عنوان نماینده آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) در اجرای ویژه برنامه های دهه کرامت در استان تهران ، با اهداء لوح سپاس تقدیر کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد تهران مرکزی، فهیمی نجم در گفتگویی کوتاه در این خصوص گفت: ستادهای مردمی و دانشجویی در استان تهران زحمات زیادی برای دهه کرامت کشیده اند که باید از همه آنها تقدیر کرد . ائمه جماعات مساجد، بسیج مساجد، دانشگاهها، شهرداریها، هیئت های مذهبی، بیمارستانها، خیریه ها و تولیت امامزاده ها مانند: امامزاده صالح (ع) تجریش و امامزاده جعفر (ع) در ورامین و ... همگی میزبان خادمان حرم مطهر حضرت معصومه (س) و پرچم مطهر ایشان در دهه کرامت بودند و بنده تنها مسئول هماهنگی این برنامه ها بودم و همه عزیزان در موفقیت و برگزیده شدن نماینده استان تهران در دهه کرامت نقش داشته اند.

وی از کلیه دانشگاهیان خصوصا دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی درخواست کرد هرسال در برپایی هر چه باشکوه تر جشن های دهه کرامت تلاش کنند تا اینکه جوانان با دین و کرامت اهل بیت ع بیشتر مانوس شوند و این دهه را موسم جشن و سرور ایرانیان شمرد موسم و میهمانی که فرزندان موسی بن جعفر (ع) امام رضا (ع )و حضرت فاطمه معصومه (س) میزبانان کریم این دهه هستند.

فهیمی نجم در ادامه از آمادگی آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه (س) برای برگزاری جشنهای ویژه برای کلیه ارگانها و دانشگاه آزاد اسلامی در مناسبت های مذهبی و ملی خبر داد.

گفتنی است، به همت ستاد مردمی دهه کرامت و خیرین در استان تهران به نمایندگی فهیمی نجم جمع کثیری از زیارت اولی ها به مشهد مقدس و کربلای معلی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 967988

وب گردی

وب گردی