آمادگی ناجا برای برگزاری راهپیمایی اربعین

فرمانده ناجا با بیان اینکه تدابیر مقام معظم رهبری، ملاک عمل پلیس است، از آمادگی نیروی انتظامی برای برگزاری راهپیمایی اربعین خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در جمع بندی گردهمایی و نشست فصلی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا با بیان اینکه کلیه مأموریت های پیرو تدابیر و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دنبال و اجرایی می شود، اظهارداشت: پیگیری اجرای اولویت‌های ابلاغی برای مابسیار حائز اهمیت است زیرا تدابیر فرمانده معظم کل قوا، ملاک عمل پلیس به شمار می آید؛ همگان بر این واقفند این مهم تنها با شعار و سخنرانی و نامه نگاری محقق نمی شود گرچه این موارد لازم است ولی کافی نیست.

وی افزود: صیانت، آموزش، گزینش، ارتقاء معنویت جزو اولویت‌های ما محسوب می‌شود و اگر بتوانیم این موارد را در سازمان به سرانجام برسانیم بخش اعظمی از کار را انجام داده ایم.

فرمانده ناجا با اشاره به اهمیت موضوع آموزش در سازمان، تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر، قاچاق کالا و ارز، سرقت و مبارزه با مفاسد اجتماعی از وظایف ذاتی پلیس به شمار می آید که باید با اهتمام و جدیت این موضوعات پیگیری و با آنها مقابله شود.

این مقام عالی انتظامی کشور به مسئولیت 26 دستگاه در حوزه عفاف و حجاب اشاره و بیان کرد: کم کاری برخی دستگاه ها در مواجهه با ناهنجاری ها اخلاقی و اجتماعی بار مضاعفی بر دوش ناجا تحمیل می کند.

سردار اشتری با بیان اینکه باید برنامه ریزی دقیق برای اجرای برنامه ها در نیروی انتظامی صورت پذیرد، گفت: هفته ناجا فرصتی برای ارائه هر چه دقیق تر خدمات به مردم است.

وی در ادامه با اشاره به مراسم بزرگ اربعین، گفت: استان های ایلام، خوزستان و نیز کرمانشاه در صورت بازگشایی مرز خسروی، باید آمادگی های خود را برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم ارتقاء دهند.

سردار اشتری، نوآوری، تحول و استفاده از تجهیزات نوین و امکانات به روز را از دیگر برنامه های ناجا عنوان کرد و گفت: در این راستا کارگروهی تشکیل شده تا از افراد جوان و قابل اعتماد برای بهره برداری هر چه بهتر از این امکانات استفاده کنند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با تاکید بر همتاپروری و جانشین پروری در ناجا، گفت: ما نباید نگرانی از بابت نیروهای جایگزین داشته باشیم بلکه باید همواره جوانان مومن و قابل اعتماد را به کار گیریم و آنها را آماده فرماندهی و مسئولیت پذیری کنیم.

وی، توجه بر امر گزینش و جذب در ناجا را از دیگر اولویت های نیروی انتظامی برشمرد و گفت: نباید اجازه داد تعداد انگشت شماری که شاید تعداد آنها به یک درصد از نیروها نرسد، خدمات رسانی نیروهای مجاهد، متدین و به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مجاهد فی سبیل الله را از بین ببرند.

سردار اشتری افزود: ما باید همواره موضوعات صیانتی را از خود آغاز کنیم، همواره خود را مدیون شهدا و خانواده این عزیزان بدانیم، تفاوت ما با حکومت های دیگر مردمی بودن، ولایی بودن و ارزشی بودن است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور در ادامه با بیان اینکه فرماندهان، مدیران جزو سالم ترین و پاک دست ترین افراد در بین سایر دستگاه ها هستند، گفت: ما معتقدیم که نباید تعداد انگشت شماری از افراد زحمات اکثریت مسئولان را زیر سوال ببرند.

فرمانده ناجا در پایان با بیان اینکه امیدواریم چشم مان به دیدار حضرت مهدی (عج) روشن شود، گفت: باید کار و عمل ما به گونه ای باشد که در زمان حضور حضرت مهدی (عج) نیز بتوانیم سربازی برای ایشان باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 968006

وب گردی

وب گردی