استقلال، آزادی و مردم‌سالاری سند افتخار ماست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: استقلال، آزادی و مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی به بهترین شکل ممکن قابل دفاع بوده و سند افتخار ماست.

به گزارش ایسکانیوز، محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز چهارشنبه 14 شهریورماه در هجدهمین اجلاس سراسری بسیج اساتید اظهار کرد: خوب است در چهلمین سال پیروزی انقلاب یاد امام و شهدا را گرامی بداریم و از خداوند بخواهیم توفیق ادامه دادن راه آنها را به ما بدهد.

وی با اشاره به دشمنی کردن دشمنان ادامه داد: طبیعی است که استکبار جهانی با انقلابی که استکبار ستیزی، ظلم ستیزی و توجه به محرومان را دنبال می کند، مشکل داشته باشد. استکبار به دنبال این است تا ما را از صراط مستقیم برگرداند. کسانی که می گویند ما همیشه به دنبال تنش با غرب هستیم بدانند که ما تنها به دنبال یک زندگی اسلامی هستیم.

قالیباف با بیان اینکه دشمن در دو عرصه با کشور ما در مواجهه است، گفت: یکی جنگ اقتصادی و دیگری جنگ رسانه‌ای یا جنگ روانی است؛ هدف دشمن این است که ما را از آرمان های انقلاب دور کند. دشمن می خواهد ناکارآمدی ما در برخی از حوزه‌ها را دستاویزی قرار دهد تا ما را از آرمان‌های انقلاب دور کرده و آرمان‌های انقلاب را ناکارآمد جلوه دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز باید با افتخار و محکم از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم گفت: استقلال، آزادی و مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی به بهترین شکل ممکن قابل دفاع بوده و سند افتخار ماست؛ گاهی این گونه برداشت می‌شود که ما در این موضوعات حرفی برای گفتن نداریم؛ چرا نداریم؟ کدام کشور را می توانید مثال بزنید که در استقلال مانند ایران هستند، گاهی کشورها با یک تشر و اخم دگرگون می‌شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما مردمی است تصریح کرد: برای ایجاد مردم سالاری در کشور ما، هزینه‌های زیادی داده شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 968031

وب گردی

وب گردی