نخست وزیری عمران خان و نقش آن در روابط پاکستان و کشورهای عربی

آغاز نخست وزیری عمران خان در پاکستان و حواشی و تاثیرات آن در روابط میان پاکستان و کشورهای عربی عنوان موضوعی است که در برنامه این هفته «از قلم افتاده» در شبکه پرس تی وی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی؛ برنامه این هفته «از قلم افتاده» (Under reported) به تهیه کنندگی حامد عزتی زاده به بررسی نظرات تحلیلگران سیاسی در مورد روی کار آمدن عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان و تغییراتی احتمالی ناشی از این رویداد در روابط با اعراب اختصاص دارد.

این برنامه ضمن بیان اظهارات عمران خان نخست وزیر پاکستان درخصوص عربستان و ایران مبنی بر گسترش و توسعه روابط با دو کشور به نقد و گفت‌و‌گو پیرامون مسایلی همچون بررسی روابط نزدیک میان عربستان و نواز شریف، سرد شدن روابط پاکستان با عربستان پس از نخست وزیری عمران خان، تصمیم عمران خان برای عدم اعزام نیروهای پاکستانی برای پیوستن به نیروهای سعودی به منظور جنگ با یمنی ها، عدم وابستگی عمران خان به سرمایه های عربستان و تصمیم وی برای بازگشایی راه های ورود دیگر سرمایه گذاران به این کشور خواهد پرداخت.

«از قلم افتاده» پنجشنبه 15 شهریور ساعت 17:20 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 04:00 و شنبه ساعت 01:20 و 09:20 و یکشنبه ساعت 21:20 به وقت تهران پخش می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 968057

وب گردی

وب گردی