اینستاگرام، برنامه فروشگاه خود را افتتاح می کند

مدتی است که اینستاگرام روی برنامه فروشگاه خود کار می کند، که این برنامه به خرید و فروش در فضای مجازی مرتبط است. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از ورج، مدتی است که اینستاگرام روی برنامه فروشگاه خود کار می کند . این برنامه به خرید و فروش در فضای مجازی مرتبط است.
این برنامه احتمالا IG Shopping نام دارد و به کاربران اجازه می دهد که مجموعه ای از کالاهای موردعلاقه خود را به شکل مستقیم خریداری کنند.
هنوز مشخص نیست زمان رونمایی از این برنامه در چه تاریخی خواهد بود، اما فرآیند بررسی ها و تحقیقات در این برنامه ادامه دارد و حتی امکان دارد که این پروژه به طور کامل متوقف شود، اما منابع موثق معتقدند که اینستاگرام قدم های بزرگی در زمینه تجارت الکترونیکی بر خواهد داشت.
بیش از 25 میلیون کسب و کار در برنامه اینستاگرام فعالند و دو میلیون از آنها تبلیغ کننده هستند؛ بنابراین موضوع مذکور می تواند یک مزیت جدی برای شرکت فیسبوک و برنامه محبوب آن اینستاگرام باشد. در حال حاضر چهار کاربر از پنج کاربر اینستاگرام حداقل یک کسب و کار را دنبال می کنند. ساخت این فروشگاه مستقل می تواند بستری برای کاربران فعال در کسب و کار باشد و بتوانند کالاهای خود را در این فضا به فروش برسانند.
امکان دارد فیسبوک در آینده از ابزارهای دیگری برای کسب و کارهای اینترنتی رونمایی و کاربران خود را شگفت زده کند. برنامه هایی مانند Shopify می تواند یکی از این برنامه ها باشد که کاربران باید حتما یک حساب اینستاگرام داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 968068

وب گردی

وب گردی