بهره برداری از مخازن نگهداری فرآورده های نفتی سنگین در بندرامام خمینی(ره)

همزمان با سفر سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بندرامام خمینی(ره)، مخازن نگهداری فرآورده های نفتی سنگین با ارزشی بالغ بر ۱۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسمی می رسد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عادل دریس؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: این پروژه مخازن نگهداری فرآورده های نفتی سنگین با سرمایه گذاری شرکت نفت ایرانول در زون نفتی مجتمع بزرگ بندری امام خمینی(ره)، از صددرصد پیشرفت برخوردار بوده و آماده ی بهره برداری رسمی است.

او افزود: پروژه مذکور با هدف ارتقای کارایی توان عملیاتی بندرامام خمینی(ره) و رشد شاخص های عملیاتی در بخش نفتی به ظرفیت ۲۵ هزار متر مکعب احداث و موجب ایجاد ۷۰ فرصت شغلی مستقیم و غیر مستقیم جدید می شود.

مدیر کل بنادر دریانوردی استان خوزستان در تشریح دیگر ویژگی های این پایانه نفتی خاطر نشان ساخت: این پایانه مشتمل بر بخش هایی نظیر راه آهن داخلی و سکوی های بارگیری و تخلیه برای واگن و کامیون، تأسیسات جانبی متناسب با نیاز نگهداری، تخلیه و بارگیری پایانه می باشد.

یادآور می شود؛ در جریان سفر روز گذشته عباس آخوندی؛ وزیر راه و شهرسازی بالغ بر ۸ پروژه مختلف عمرانی و سرمایه گذاری به ارزش ۸۷۴۶ میلیارد ریال در مجتمع بندری امام خمینی(ره) به طور رسمی به بهره برداری رسید و با بهره گیری از این پروژه ها زمینه برای توسعه ظرفیت روساخت های بندری و تسهیل خدمات رسانی به مشتریان و رونق فضای کسب و کار و اشتغال فراهم می گردد.

انتهای پیام/

کد خبر: 968097

وب گردی

وب گردی