افزایش ۲برابری تخت‌های بیمارستانی در خراسان جنوبی

وزیر بهداشت با بیان اینکه ۱۲۰ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی در خراسان جنوبی در حال احداث است، گفت: تاکنون ۴۹ پروژه با همکاری استانداری به بهره‌برداری رسیده و امیدواریم مابقی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سیدحسن هاشمی در حاشیه افتتاح مرکز درمان نازایی و ناباروری رویش در جمع خبرنگاران، گفت: در این سفر بیشتر طرح‌هایی که در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید در حوزه آموزشی است.

وی افزود: افتتاح ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و تجهیز امکانات آن برای مدیریت بهتر این بخش، افتتاح مراکز متعدد در ارتباط با آموزش شامل؛ مراکز آزمون‌ها و برگزاری دوره‌های تخصصی از طرح‌هایی بود که در این سفر به بهره‌برداری رسید.

وزیر بهداشت ادامه داد: مرکز درمان نازایی و ناباروری رویش یک مرکز مجهز است که نه تنها برای مردم استان بلکه برای کل کشور مایه خیر و برکت است.

هاشمی بیان کرد: طرح‌های بهداشتی و درمانی که در طول شش سال گذشته در خراسان جنوبی به بهره برداری رسیده، به اندازه تمام تاریخ خدمات پزشکی در این منطقه است.

وی با اشاره به بیش از دو برابر شدن تعداد تخت‌های بیمارستانی و افزایش دو برابری تعداد بیمارستان‌ها در خراسان جنوبی، افزود: ۱۲۰ پروژه در خراسان جنوبی در حال احداث است که ۴۹ پروژه با همکاری استانداری خراسان جنوبی به بهره برداری رسیده و امیدواریم مابقی تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه پیشگیری مقدم بر درمان است، یادآور شد: امیدواریم افتتاح این طرح‌ها، باعث رضایتمندی بیشتر مردم این منطقه شود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

کد خبر: 968144

وب گردی

وب گردی