قتل جوان ۱۹ ساله در درگیری با نوجوان ۱۵ ساله/درگیری مرگبار در جنوب پایتخت

 رییس کلانتری ۱۶۸سیزده آبان از کشته شدن یک جوان ۱۹ ساله در درگیری با یک نوجوان ۱۵ خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز سرهنگ امین محمدی رئیس کلانتری ۱۶۸سیزده آبان درباره جزئیات این درگیری گفت: در ساعت ۱۴ امروز ظهر از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۶۸علام شد یک نفر که توسط چاقو مورد اصابت قرار گرفته و جراحات فراوانی داشته در پارک معلم در شهرک شهید بهشتی منطقه ۱۳ آبان رها شده است.

وی با بیان این که بلافاصله پس از اعلام این خبر ماموران ۱۱۰ به منطقه اعزام شدند، گفت: شخص مصدوم یک پسر ۱۵ ساله تبعه افغانستان بود که از ناحیه پا و کمر مصدوم شده و چاقویی نیز در کنار این پسر رها شده بود.

رییس کلانتری ۱۶۸ با بیان اینکه پسر مدعی بود فردی ضارب او را با چاقو زده و فرار کرده است، ادامه داد: ماموران در حین بررسی متوجه شدند که فرد دیگری در خیابان شکوفه در همان منطقه با ضربات متعدد چاقو مصدوم شده است این فرد نیز ۱۹ ساله و از اتباع افغانستان بوده و از ناحیه کمر، بازو و گردن دچار مجروحیت شده بود و در وضعیت بسیار بدی قرار داشت .

سرهنگ محمدی گفت: این دو مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند اما متاسفانه جوان ۱۹ ساله بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به بررسی این پرونده تصریح کرد: بررسی این پرونده در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد که این دو جوان از روز گذشته بر سر موضوعی اختلافاتی با هم داشته و درگیر شدند و قرار گذاشته بودند آن روز در خیابان نیلوفر با هم ملاقات کنند و دوباره در این دیدار دو جوان درگیر شده و همدیگر را با چاقو مجروح می کنند.

وی با بیان اینکه فرد قاتل همان نوجوان ۱۵ ساله است، گفت: این نوجوان ۱۵ ساله پس از وارد کردن ضرباتی بر بدن مقتول او را زمین گیر کرده و خود نیز در حالی که مجروح شده بود به پارک معلم می‌رود و در آنجا به دلیل اینکه قادر به ادامه حرکت نبود زمین گیر می‌شود در حال حاضر نیز این نوجوان ۱۵ ساله به دلیل جراحات وارده در بیمارستان بستری شده است.

منبع:میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 968330

وب گردی

وب گردی