انتقال 9 دانشکده واحد تهران مرکز به مجتمع سوهانک قطعی است

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی از انتقال قطعی دانشکده­ های مدیریت، علوم اجتماعی، روان شناسی، رسانه و ارتباطات، تربیت بدنی، حقوق، اقتصاد و حسابداری و علوم سیاسی به مجتمع ولایت سوهانک خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، تجلیل رئیس کارگروه تجمیع واحد تهران مرکز با بیان اینکه از شهریور ماه انتقال دانشکده ­های واحد تهران مرکز به مجتمع سوهانک عملیاتی و اجرایی شد، گفت: هم اکنون دانشجویان دانشکده­ ها به این مجتمع منتقل شده ­اند و از آغاز سال تحصیلی کلاس ها در محل جدید برگزار خواهد شد.

وی افزود: روند جابجایی دانشکده هنر واحد تهران مرکز به مجتمع سوهانک به این صورت است که امسال تنها ورود­ی های سال 97 و برخی رشته های تحصیلات تکمیلی به مجتمع سوهانک انتقال داده می ­شوند و سایرین در دانشکده سابق در خیابان فلسطین باقی می­ مانند.

رئیس کارگروه تجمیع واحد تهران مرکز با بیان اینکه ستاد مرکزی واحد تهران مرکزی نیز به مجتمع سوهانک انتقال پیدا کرده، گفت: این مجتمع در اتوبان ارتش محله سوهانی بالاتر از میدان سوهانک واقع شده است.

وی افزود: دانشکده های فنی و مهندسی، معماری، شهرسازی و علوم پایه در مجتمع آیت ­الله هاشمی رفسنجانی واقع شده که آدرس این مجتمع در پونک، بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان امام حسن(ع) است.

مهندس تجلیل ادامه داد: البته دانشجویان مجتمع آیت­ الله هاشمی رفسنجانی برای انجام کارهای اداری و آموزشی خود نیازی به مراجعه به مجتمع سوهانک ندارند و می توانند امور خود را در دانشکده ها پیگیری کنند.

رئیس کارگروه تجمیع واحد تهران مرکز در خصوص دانشکده های زبان و ادبیات واحد تهران مرکزی، گفت: دانشکده زبان در شهرک غرب، خیابان مهستان، خیابان مهگل و دانشکده ادبیات در خیابان دماوند، جنب بیمارستان بوعلی قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 968361

وب گردی

وب گردی