کولاکوویچ: باید از اشتباهات خود درس بگیریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: والیبال خوبی به نمایش می‌گذاریم اما باید برای پیشرفت از اشتباهات خود درس بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار دوستانه خود در تورنمنت 4 جانبه اسلوونی که در شهر لیوبلیانا این کشور برگزار می‌شود، به مصاف میزبان رفت و با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال بعد از دیدار مقابل اسلوونی اظهار داشت: بازی سختی را مقابل اسلوونی داشتیم. در بعضی از دقایق مسابقه خیلی خوب عمل کردیم اما در بعضی دقایق نتوانستیم کیفیت بالای خود را نشان دهیم. در کل این مسابقه یکی از بهترین بازی‌های تدارکاتی در این مقطع زمانی برای ما بود.

وی ادامه داد: اسلوونی سرویس‌های بسیار خوبی داشت اما من از عملکرد بازیکنانم در دریافت سرویس راضی هستم. اگر تمرکز داشتیم، می‌توانستیم در این دیدار سه بر صفر برنده باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در بخش پایانی صحبت های خود گفت: در برخی از دقایق کلیدی مسابقه مانند امتیازات پایانی ست دوم و ست پنجم اشتباه داشتیم که باعث شد این نتیجه رقم بخورد. ما والیبال خوبی به نمایش می‌گذاریم اما باید برای پیشرفت از اشتباهات خود درس بگیریم که مطمئن هستم این اتفاق خواهد افتاد و تیم ما هنوز پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 968401

وب گردی

وب گردی