وزارت نیرو به عنوان دستگاه منتخب ملی انتخاب شد

وزارت نیرو در چهاردهمین جشنواره ملی شهید رجایی به عنوان دستگاه منتخب سطح ملی در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی انتخاب شد و توسط رئیس جمهوری از وزیر نیرو و مجموعه صنعت آب و برق تقدیر به عمل آمد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، در چهاردهمین جشنواره ملی شهید رجایی که با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد، شرکت توانیر به عنوان دستگاه‌ وابسته به وزارتخانه‌ها در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین در این مراسم شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز در بعد شاخص‌های عمومی به عنوان دیگر برگزیده جشنواره چهاردهم لوح و جوایز خود را از رئیس جمهور دریافت کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این مراسم با تأکید بر اینکه بار سنگینی بر دوش دولتیان، قرار دارد، گفت: از سازمان امور اداری و استخدامی می‌خواهم با توجه به شرایط امروز کشور، معیارهای جدیدی مثل مصرف آب، برق و گاز و یا چابکسازی و ارایه خدمات بیشتر با تعداد کارکنان کمتر را به عنوان معیار انتخاب مدیران و سازمان‌های برتر در جشنواره شهید رجایی سال آینده بگنجانند.

روحانی در ادامه تقویت دولت الکترونیک را مورد تأکید قرار داد و گفت: دولت الکترونیک شفافیت ایجاد می‌کند، امروز در بازار ارز التهاب وجود دارد که بخشی از آن بخاطر فشار آمریکا و خارجی است اما به عنوان رئیس دولت اعلام می‌کنم که بخشی از این التهاب منشأ داخلی دارد. یعنی صادرکننده دولتی و خصولتی، ارزی را که باید در اختیار سامانه نیما قرار دهد با تأخیر 48 ساعته انجام می‌دهد و این کار خیانت به کشور است.

او با بیان اینکه باید زمان خدمت‌رسانی به مردم کوتاه و دقیق شود، گفت: نباید مهر و امضایی که در دست مسئولی قرار دارد به ابزاری برای قدرت‌نمایی و فخرفروشی تبدیل شود و نباید بر سر مردم برای کاری که انجام می‌دهید، منتی بگذارید، چرا که مردم ولی‌نعمت و آقای ما هستند و باید احساس کنند که ما خادم و خدمتگزار آنها هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 968431

وب گردی

وب گردی