بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان  جوان و اساتید پیشکسوت شاخص در واحد علوم و تحقیقات

سرپرست واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی بر بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان علمی جوان کشور و اساتید پیشکسوت شاخص در واحد علوم و تحقیقات تاکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دکتر رضا مسعودی در آئین معارفه سرپرست واحد علوم و تحقیقات که شنبه هفدهم شهریور ماه در تالار علامه طباطبائی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، نسبت به همکاری و همدلی اساتید، دانشجویان و کارکنان واحد علوم و تحقیقات در مسیر پیش‌بینی شده دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرد.

وی در ادامه، تلاش‌های تمامی اعضا و مدیران واحد علوم و تحقیقات در دوره‌های گذشته که منجر به شکل‌گیری زیرساخت‌های عظیم انسانی و سخت‌افزاری شده است را شایسته تقدیر دانست.

سرپرست واحد علوم و تحقیقات با اشاره به طرح تحول دکتر طهرانچی برای دانشگاه آزاد اسلامی، یادآور شد: ایجاد تحول نیازمند انرژی زیادی است. برای تبدیل این مجموعه به انتخاب اول دانشجویان و محققان در سال ۱۴۰۴، نیازمند تلاش و حمایت مضاعف اساتید، دانشجویان و کارکنان هستیم.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان علمی جوان کشور و اساتید پیشکسوت شاخص در حوزه‌های مختلف در واحد علوم و تحقیقات، خاطرنشان کرد: عملکرد مناسب برای ارتقای کیفی فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری مستلزم همکاری و همدلی است.

بر طبق این گزارش، دکتر سید یعقوب زراعت‌کیش مدیرکل حوزه ریاست واحد علوم و تحقیقات نیز در این آیین با اشاره به جایگاه قابل اعتنای واحد علوم و تحقیقات در رتبه بندی‌های معتبر بین‌المللی، گفت: واحد علوم و تحقیقات در سالیان گذشته همواره به عنوان پیشانی دانشگاه آزاد اسلامی نقش علمی خود را ایفا کرده است.

وی با اشاره به سهم بالای واحد علوم و تحقیقات در تربیت نخبگان و تأمین اساتید سایر واحدهای دانشگاهی گفت: بخصوص برند معتبر واحد علوم و تحقیقات همانند ستاره‌ای در جامعه علمی کشور می‌درخشد. امید است این مسیر رو به توسعه و پیشرفت با حضور دکتر مسعودی به عنوان سرپرست این واحد دانشگاهی بیش از پیش ادامه داشته باشد.

کد خبر: 968442

وب گردی

وب گردی