بخشی از مشکلات به دلیل کم‌کاری، فساد، خیانت، بی‌انگیزگی، بی‌تدبیری و ساده‌نگری‌های داخلی است

سخنگوی قوه قضائیه برای تشریح اقدامات دستگاه قضایی کشور در رابطه با مبارزه با فساد به برنامه نگاه یک رفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در برنامه نگاه یک حضور یافت و به سؤالات مجری برنامه پیرامون رسیدگی به جرایم متهمان اخلال در نظام اقتصادی در این برنامه زنده پاسخ داد.

وی با تسلیت شهادت شهدای ۱۷ شهریور گفت: از شفافیت و صراحت در بیان جواب‌ها استقبال می‌کنم. در مورد مشکلات اقتصادی باید بگویم مشکلات وجود دارد و مردم هم در سختی هستند اما مشکلات بیش از آنچه هست توسط برخی تریبون‌ها القا می‌شود.

اژهای افزود: یکی از علل مشکلات فشار بی‌حد و حصر دشمنان است که برخی از آن تحریم‌ها و بخشی جنگ روانی دشمن است. بخشی از مشکلات به دلیل کم‌کاری، فساد، خیانت، بی‌انگیزگی، بی‌تدبیری و ساده‌نگری‌های داخلی است که باعث بروز مشکلات شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اژه‌ای ادامه داد: بی‌تدبیری‌های داخلی هم حتما درصد قابل توجهی است و تنها نمی‌توان به تحریم‌ها و جنگ رسانه‌ای دشمن برای بروز مشکلات اقتصادی استناد کرد، البته من نمی‌توانم درصدی بگویم سهم هریک در بروز مشکلات چقدر است.

وی با اشاره به اقدامات هماهنگ دولت و قوه قضاییه برای برخورد با مفسدان گفت: اقدامات سازمان اطلاعات سپاه، وزارت اطلاعات و ناجا به عنوان ضابطان دستگاه قضا بینظیر بود.

در پرونده وحید مظلومین و ماجرای دستگیری میثم رضایی ضابطان دستگاه قضایی مانع از فرار متهمین و همچنین شناسایی رد پاهای متهمان شدند که کاری بسیار بزرگ بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 968503

وب گردی

وب گردی