ورود حشدالشعبی به غائله بصره

فرمانده حشد الشعبی استان بصره طی بیانیه ای اعلام کرد که این گروه برای حفظ امنیت و برگرداندن آرامش به این استان به میدان خواهد آمد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، حشد الشعبی اعلام کرد: اهالی بصره از افرادی که خرابکاری ایجاد کردند، اعلام برائت نموده و نیروهای بسیج مردمی در کنار مبارزه با داعش، حفظ جان مردم را نیز از وظایف خود می داند لذا به صحنه خواهد آمد.

در این بیانیه آمده است: آن توطئه‌چینان، موسسات و زیرساخت‌ها در استان بصره را به آتش کشیده، تخریب می‌کنند و به دنبال فتنه‌انگیزی‌ هستند و می‌خواهند چرخه زندگی را مختل کنند. آنها با تحریک گروه‌های خبیث خارجی از قانون عدول کرده‌اند.

حشد الشعبی به تمام کسانی که از خارج عراق دست به فتنه‌انگیزی می‌زنند تا کنسولگری‌ها و سازمان‌های دولتی را هدف قرار دهند، هشدار داد.

در بیانیه حشد الشعبی آمده است: توقف ناامنی‌ها و حفظ جان شهروندان را وظیفه شرعی، انسانی و ملی مقدس می‌دانیم و باید برای حفظ بصره به خیابان‌ها بیاییم.

حشد الشعبی در ادامه بیانیه خود آورده است: نیروهای ما با کسانی که بخواهند به بصره، ساکنان آن و دفاتر حشد الشعبی اهانت کنند،‌ همانند داعشی‌ها در میدان جنگ برخورد خواهند کرد و دست حشد به همه می‌رسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 968511

وب گردی

وب گردی