نفرات برتر مسابقات سراسری تکواندو پسران دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شدند

در پایان مسابقات سراسری تکواندو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز از واحد سمنان، مصطفی فیض مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با اعلام این خبر گفت: مسابقات سراسری تکواندو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در هشت وزن به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

فیض با بیان اینکه در وزن منفی 54 کیلوگرم در این رقابت‌ها به‌عنوان وزن نخست «یاشار عطاردی» از البرز مقام نخست را کسب کرد، افزود: در این وزن محمدعلی ایزدی با قبول شکست در برابر حریف خود در دیدار نهایی به مقام دوم این رقابت‌ها دست یافت. در پایان رقابت‌های وزن نخست این رقابت‌ها امیرحسین حفیظی از استان اصفهان و مجید میرزاپور از آذربایجان شرقی نیز به‌صورت مشترک سوم شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با اشاره به نتایج وزن دوم رقابت‌های تکواندو قهرمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در وزن منهای 58 کیلوگرم نریمان مریدانی از البرز با غلبه بر حمید سلیمانی حریف خوزستانی خود اول شد و سلیمانی نیز با شکست در دیدار فینال به مقام دوم این رقابت‌ها بسنده کرد. مقام سوم وزن منفی 58 کیلوگرم این رقابت‌ها نیز به‌صورت مشترک به مهدی عموزاده خلیلی از مازندران و حمیدرضا برنامه‌ای از استان کرمان رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با اشاره به نتایج وزن سوم این رقابت‌ها از قهرمانی ورزشکار استان البرز در این وزن خبر داد و گفت: در وزن منهای 63 کیلوگرم این رقابت‌ها، این امیرحسین جلال‌وند البرزی بود که توانست با پیروزی بر همه رقبای خود به مقام نخست دست یابد و مهدی ذاکری از استان آذربایجان شرقی نیز نایب‌قهرمان این وزن نام گرفت.

فیض گفت: مقام سوم مشترک این وزن نیز به امین عاملی و فرشاد فرمان‌پور به ترتیب از استان‌های تهران و فارس رسید.

وی افزود: در وزن منهای 68 کیلوگرم به‌عنوان چهارمین وزن این رقابت‌ها دانیال بهمئی دانشجوی دانشگاه آزاد استان خوزستان بر سکوی نخست ایستاد و امیرحسین خزائی از استان مازندران گردن‌آویز نقره را از آن خود کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: در این وزن همچنین امیررضا اسماعیلی از استان اصفهان و رضا ناصری از استان هرمزگان نیز به‌صورت مشترک در رده سوم این رقابت‌ها جای گرفتند.

فیض با اشاره به نتایج پنجمین وزن از رقابت‌های سراسری تکواندو دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی در بخش پسران گفت: در وزن منفی 74 کیلوگرم این رقابت‌ها محمد صفائی تکواندوکار دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در جایگاه نخست ایستاد و علیرضا علیاری دوم شد.

به گفته فیض، در این وزن علی توریان از استان مازندران و پوریا مرادی از استان اصفهان سوم مشترک شدند.

مسئول کمیته روابط عمومی مسابقات سراسری دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد سمنان، از قهرمانی مهدی عابدینی تکواندوکار دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در وزن منهای 80 کیلوگرم این رقابت‌ها خبر داد و افزود: در این وزن به‌عنوان ششمین وزن این رقابت‌ها علی پاک‌دین از استان مازندران به مقام دوم دست یافت و مسعود لایق از استان چهارمحال و بختیاری و حمید عباسی از استان تهران به‌صورت مشترک بر سکوی سوم این مسابقات ایستادند.

فیض با اشاره به نتایج وزن هفتم رقابت‌های سراسری تکواندو دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور در بخش پسران گفت: در وزن منهای 87 کیلوگرم مقام اول و دوم این رقابت‌ها به ترتیب به سهیل محمودیان از استان البرز و مرتضی بخشی از استان آذربایجان شرقی رسید. در این وزن علی فرجی از استان مازندران و مهرداد درویشی از استان خوزستان مقام سوم مشترک این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان افزود: در مسابقات وزن مثبت 87 کیلوگرم به‌عنوان آخرین وزن از این دوره از رقابت‌ها نیز محمدرضا خانی از استان اصفهان به‌عنوان قهرمانی دست یافت و رامتین حسنی از دانشگاه آزاد استان البرز به گردن‌آویز نقره بسنده کرد. در این وزن همچنین محسن جباری از استان قم و مرتضی کریمی از استان مازندران به مقام سومی مشترک رسیدند.

لازم به ذکر است مسابقات سراسری تکواندوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دختران نیز در روزهای آینده به میزبانی دانشگاه آزاد واحد سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 968600

وب گردی

وب گردی