پیوند دانش و تجربه محصول لیگ ستارگان / ورود بورس به بخش  دانش بنیان و شناسایی نخبگان کشور

رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: مهم ترین دستاورد لیگ ستارگان بورس، فرهنگ سازی در بازار سرمایه و ترویج معاملات بورسی بین دانشجویان و افراد تحصیل کرده ی کشور است که قطعا می تواند در حوزه ی اشتغال و بازار کار دانشجویان بسیار مفید باشد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز، شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اظهار کرد: در ابتدا لازم می دانم از ۳۴ تیم دانشگاهی و دانشجویی کشور، همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که در این لیگ از ما حمایت کردند و همکاری خوبی در خصوص توسعه ی بازار سرمایه به ویژه در حوزه ی دانش بنیان و فناوری داشته اند تشکر کنم.

محمدی در ادامه افزود: اگرچه آموزش های آکادمیک در بخش توسعه ی بازار سرمایه و دانش بنیان نقش بی بدیلی دارد اما اینکه بتوانیم از این علم و دانش به صورت عملی و کاربردی استفاده کنیم بسیار حائز اهمیت است.

او تصریح کرد: مهم ترین دستاورد لیگ ستارگان بورس، فرهنگ سازی در بازار سرمایه و ترویج معاملات بورسی بین دانشجویان و افراد تحصیل کرده ی کشور است که قطعا می تواند در حوزه ی اشتغال و بازار کار دانشجویان بسیار مفید باشد. یکی دیگر از دستاوردها مهم این لیگ، ورود پیدا کردن بورس در بخش های دانش بنیان و شناسایی نخبگان برای استعداد یابی ها و توسعه ی بازار سرمایه با کمک و ایده های این افراد است.

رئیس سازمان بورس افزود : بنا داریم در سال آینده لیگ ستارگان بورس با برنامه های جدید و متفاوتی برگزار کنیم تا بتوانیم رقابت ها را به دو صورت نیروی انسانی محور و سرمایه محور بر اساس الگوریتم معاملاتی اجرا کنیم که امیدواریم با کمک همراهی و حمایت بخش های مربوطه به اهداف بلند مدت خود در خصوص پیشرفت بازار سرمایه دست پیدا کنیم.

در پایان این مراسم، تیم های برتر معرفی شدند و لوح تقدیر و جوایز خود را از دکتر حسین عبده تبریزی، عضو شورای عالی بورس ، دکتر شاپور محمدی ، رییس سازمان بورس و اوارق بهادار و یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس دریافت کردند.

دانشگاه الزهرا به سرپرستی خانم اعظم ولی زاده لاریجانی ، دانشگاه سیستان و بلوچستان به سرپرستی مسلم مرادزاده و دانشگاه چمران اهواز به سرپرستی اسماعیل مظاهری، به عنوان تیم های اخلاق (به ترتیب حروف الفبا) معرفی شدند.

این در حالی است که پس از دوماه رقابت ، تیم دانشگاه تهران به سرپرستی امیرمهدی قیاسی رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

دانشگاه خوارزمی(MBA بازار سرمایه) به سرپرستی افشین متقی در رتبه دوم و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق به سرپرستی خانم فاطمه صمدی در رتبه سوم قرار گرفتند.

همچنین متن بیانیه کمیته اجرایی دومین لیگ ستارگان بورس توسط محسن خدابخش، مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس و اوراق بهادار قرایت شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 968665

وب گردی

وب گردی