کمبودی برای عرضه موادغذایی در محرم نداریم

دبیرکل بنکداران مواد غذایی، گفت: در خصوص روغن، سازمان حمایت اجازه افزایش قیمت را نداده است و در بخش برنج کاهش قیمت هم داریم.

قاسم‌علی حسنی، دبیرکل بنکداران مواد غذایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز در رابطه با قیمت کالاهای اساسی و موردنیاز برای ایام محرم گفت: به‌طور کلی در ایام پیش رو نسبت به سال گذشته افزایش قیمت چندانی نخواهیم‌ داشت.

او بیان کرد: در خصوص روغن، سازمان حمایت اجازه افزایش قیمت را نداده است، در بخش حبوبات در بعضی از آن‌ها به‌طور مثال عدس کاهش قیمت و برای یک سری حبوبات دیگر 10 تا 15 درصد افزایش قیمت داشته‌ایم.

حسنی در مورد قیمت برنج در ایام محرم اظهار کرد: در این بخش با توجه به این که در فصل برداشت هستیم، شاهد ثبات نسبی و در مقایسه با سال گذشته درصد کمی کاهش قیمت خواهیم داشت، برنج خارجی نیز به قیمت 3 هزار و 700 تا 7 هزار تومان به وفور در انبارها موجود است؛ اما خریداری ندارد.

دبیرکل بنکداران مواد غذایی تصریح کرد: مشکل خاصی برای عرضه محصولات در ایام محرم نداریم و دولت برنامه‌های خاص خودش را دارد. با هیچگونه کمبودی در این زمینه مواجه نیستیم و همه چیز به اندازه کافی و فراوان وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 968683

وب گردی

وب گردی