دانشگاه آزاد تهران جنوب به قطب انرژی و مواد تبدیل می شود

رئیس واحد تهران جنوب گفت: این واحد دانشگاهی با برنامه ریزی های صورت گرفته و تلاش های مستمر، در راستای تبدیل شدن به قطب انرژی و مواد گام بر می دارد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علمایی در آیین افتتاحیه مجتمع دانشگاهی علوم انسانی ولیعصر(عج) واحد تهران جنوب با ارائه گزارشی از فعالیتها و عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، گفت: این واحد در سال 1364 با 13 دانشکده افتتاح شد و خدمات زیادی به دانشجویان کشور داشته است.

وی با اشاره به تلاش های واحد تهران جنوب در راستای برنامه علمی انرژی و مواد، گفت: این واحد دارای 70 آزمایشگاه، 20 کارگاه و 5 مرکز تحقیقاتی است که قرار است در آینده به این تعداد افزوده شود. ما در حال تجهیز واحد تهران جنوب برای حرکت به سمت تبدیل به قطب انرژی و مواد هستیم.

رئیس واحد تهران جنوب با بیان اینکه مقرر شده در سال جاری جشنواره انرژی و مواد در این واحد دانشگاهی برگزار شود، گفت: این جشنواره از اتفاقات مهم این حوزه خواهد بود. راه اندازی حداقل دو مرکز تحقیقاتی در راستای مواد و انرژی نیز در دستور کار واحد تهران جنوب خواهد بود.

دکتر علمایی با اشاره به چشم انداز آینده واحد تهران جنوب، گفت: پیشتازی در زمینه های فنی و مهندسی در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی، تبدیل شدن به قطب علمی در رشته های فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی، تمرکز فعالیت دانشگاه بر گسترش کمی و کیفی تحصیلات تکمیلی، حضور فعال در مجامع بین المللی با ارائه دستاوردهای تراز اول جهانی و بین المللی و راه اندازی مراکز پژوهشی خودکفا جهت توسعه مناسبات علمی با سازمانها و مؤسسات علمی از جمله این چشم اندازها خواهد بود.

وی در ادامه به ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت واحد تهران جنوب در حوزه رباتیک، پژوهش، آموزش، اداری مالی، عمرانی، ورزشی و ... پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 968690

وب گردی

وب گردی