خادم: بارها مشکلات را تذکر دادم اما پاسخی نگرفتم

رئیس فدراسیون کشتی گفت: بارها مشکلات بین‌المللی کشتی ایران را تذکر داده‌ام؛ اما پاسخی دریافت نکرده‌ام.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رسول خادم در حاشیه مراسم تقدیر از مدال‌آوران بازی‌های آسییایی 2018 جاکارتا درباره شرایط تیم‌های ملی کشتی برای حضور در المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: کادرهای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی به دنبال یافتن ترکیب اصلی تیم در بازی‌های المپیک 2020 توکیو از پیکارهای جهانی 2018 و 2019 هستند.

وی افزود: این موضوع موجب می‌شود کادرهای فنی و شوراهای فنی، نگاه متفاوتی به عضویت ملی‌پوشان در تیم‌های ملی آزاد و فرنگی داشته باشند، به این معنی که حضور در مسابقات جهانی یک مبنای ارزیابی برای شناسایی ترکیب نهایی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در المپیک 2020 توکیو خواهد بود.

رئیس فدراسیون کشتی از اعلام ترکیب تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در فاصله 15 روز مانده به رقابت‌های جهانی خبر داد و در خصوص ضعف فنی برخی ملی‌پوشان گفت: در این فاصله کوتاه شاید نتوانیم بسیاری از ضعف‌ها را برطرف کنیم؛ اما مسیری که دنبال می‌کنیم باید این باشد که در نهایت تیم قابل قبولی را برای المپیک از رقابت‌های جهانی 2018 و 2019 پیدا کنیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تصیح کرد: المپیک میدانی نیست که کشتی‌گیرانش را در همان سال پیدا کرد بلکه مدعیان از سال‌های قبل از المپیک ارزیابی و شناسایی می‌شوند و نشان می‌دهند قابلیت و شایستگی حضور در المپیک را دارند.

خادم در خصوص نامه جدید اتحادیه جهانی کشتی در خصوص محرومیت‌های در نظر گرفته شده گفت: بارها مشکلات بین‌المللی کشتی ایران را تذکر داده‌ام؛ اما پاسخی دریافت نکرده‌ام و این موضوع برای ما که در معرض این اتفاق بودیم و پرونده سنگینی در این رابطه داریم، بسیار متفاوت خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 968693

وب گردی

وب گردی