ثبت نام بدون آزمون، فضای فرهنگی در ماه محرم و گسترش فعالیت‌های علمی بررسی شد

لزوم بررسی ثبت نام بدون آزمون، ساماندهی فضای فرهنگی در ماه محرم و گسترش فعالیت‌های علمی در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از بابل، جلسه اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با حضور وحید فلاح رئیس این دانشگاه در سالن کنفرانس واحد بابل برگزار شد.

فلاح در این جلسه فرارسیدن مام محرم ایام سوگواری سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) را تسلیت گفت و بیان کرد: « محرم، ماه ایثارگری و از جان گذشتگی یاران با وفای امام حسین (ع)، ماه حماسه و شجاعت و دلیرمردی و ماه ظلم ستیزی و امر بعروف نهی از منکر است.»

وی به تشریح بخش‌های مهم برنامه‌های علمی، آموزشی، فرهنگی برای نیمسال نخست سال تحصیلی 98-97 واحد بابل پرداخت و لزوم اجرای دقیق زمان‌بندی ثبت نام و تکریم با ارباب رجوع به ویژه دانشجویان را یادآور شد.

فلاح تأکید کرد: «صداقت در کار، مهر ورزی و انعطاف پذیری، و تعامل با دانشجویان بهترین شیوه فعالیت کارکنان در محیط علمی است.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با بیان جزئیاتی از برنامه های فرهنگی در ماه محرم، ارتقای سطح علمی دانشجویان این واحد دانشگاهی در سال تحصیلی جدید و با یادآوری لزوم نظم و انضباط کاری در محیط دانشگاه بر هم افزایی عملی و فرهنگی با مشارکت دانشجویان، استادان وکارکنان تأکید کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 968704

وب گردی

وب گردی