تاج: فستیوال پایه نشان مى‌دهد فوتبال در کشور ما زنده است

رئیس فدراسیون فوتبال ضمن قدردانى از برگزارکنندگان ششمین فستیوال ملى فوتبال پایه پسران کشور، این رویداد را نشان دهنده زنده بودن فوتبال در کشور دانست.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، مهدى تاج در آیین افتتاحیه ششمین فستیوال ملى فوتبال پایه پسران کشور اظهار داشت: من ابتدا از کلیه عوامل و برگزارکنندگان این برنامه از جمله اداره کل و هیأت فوتبال استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ همچنین هیأت هاى فوتبال سراسر کشور تشکر مى کنم. همچنین جا دارد تشکر کنم از پیشکسوتان و بازیکنان سابق تیم ملى فوتبال که به این رویداد توجه نشان دادند و در این مراسم حاضر شدند.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: تردیدى وجود ندارد که ما باید بهترین شرایط را براى تیم هاى پایه فراهم کنیم. این فستیوال هم نشان مى دهد که فوتبال در کشور ما زنده است و فردا از آن ماست.

وى افزود: ما امروز بهترین تیم فوتبال، فوتبال ساحلى، فوتسال و فوتسال بانوان در آسیا هستیم اما اگر مى خواهیم این روند ادامه داشته باشد نباید دچار سکون شویم بلکه لازم است با پویایى و حرکت به کار خودمان ادامه بدهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین تصریح کرد: خوشبختانه در این بخش شاهد اتفاقات خوبى هستیم. اینگونه فستیوال ها نشان مى دهد که آینده از آن ماست. خوشبختانه فوتبال و شناسایى استعدادها را در سراسر کشور دنبال مى کنیم و با این فعالیت ها همچنین تقسیم تمامى بخش هاى کشور به ٩ منطقه موجب مى شود امکان شناسایى تمامى بازیکنان مستعد را داشته باشیم.

تاج در پایان گفت: به عقیده من این روش منطقى و درست است و حمایت از تیم هاى پایه تنها راهى است که موجب توسعه فوتبال کشور خواهد شد. خوشحالم که این اتفاق مبارک افتاده و امیدوارم اینگونه رویدادها استمرار و تداوم داشته باشد تا آینده سازان فوتبال کشور را شناسایى کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 968724

وب گردی

وب گردی