واحد علوم و تحقیقات نایب قهرمان مسابقات بسکتبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی شد

تیم بسکتبال برادران واحد علوم و تحقیقات در دیدار پایانی مسابقات بسکتبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی با قبول شکست در برابر تیم مازندران، به عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، در دیدار فینال مسابقات بسکتبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، دو تیم مازندران و میزبان به دیدار یکدیگر رفتند، آغاز بازی با احتیاط هر دو تیم همراه بود به نحوی که کوارتر اول هر دو تیم به محک زدن یکدیگر پرداختند.

در کوارتر دوم دو تیم بازی را با سرعت بیشتری آغاز کردند و این تیم واحد علوم و تحقیقات بود که در پیروز کوارتر دوم شد. اما در کوارتر سوم که با بازی سرعتی و درگیرانه دو تیم همراه بود، این تیم مازندران بود که توانست در لحظات پایانی با کسب دو امتیاز پیروز این کوارتر شود.

در نهایت در کوارتر چهارم با اینکه دو تیم بازی جنگنده و پایاپایی داشتند ولی شانس یار پرتاب کننده‌های سه امتیازی واحد علوم و تحقیقات نبوده و روی شانس به سمت پرتاب‌های سه امتیاز تیم مازندران چرخیده بود. عدم امتیازگیری تیم واحد علوم و تحقیقات در حملات و عکس آن امتیازگیری تیم مازندارن در نهایت منجر به برد این تیم قدرمتند و کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات بسکتبال برادران دانشگاه آزاد اسلامی شد و تیم واحد علوم و تحقیقات نیز در عین شایستگی نایب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

گفتنی است پیش از این مسابقه و در دیدار رده‌بندی تیم چهارمحال و بختیاری با اختلاف امتیاز بالایی موفق به شکست تیم استان مرکزی و کسب عنوان سومی مسابقات شد.

در پایان مسابقات با حضور دکتر مسعودی سرپرست واحد علوم و تحقیقات، حجت الاسلام و المسلمین ذاکر معاون دانشجویی و فرهنگی واحد علوم و تحقیقات، دکتر زراعت کیش مدیرکل حوزه ریاست این واحد، و جمعی از مسئولان، کارکنان و دانشجویان، مراسم اهداء جام و مدال به تیم‌های برتر برگزار شد.

فهرست بازکینان تیم بسکتبال برادران واحد علوم و تحقیقات شامل مهراد آتشی، بابک حسین‌زاده، یاشار محمدپور، مهدی آقاکوچکی، مهدیار عرفانیان دانشور، سهند امینیان، سپهر قنبری، مهدی فخرزاده، علیرضا موسی‌زاده، آروین ترجانی، سروش جمالی، متین جلالیان به سرمربیگری مجتبی بردبار و سرپرستی سعید یوسفی و رامین تقی زاده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 968739

وب گردی

وب گردی