روحانی درگذشت مادر شهیدان رجب، علیرضا و حسین ذاکر امام رضا را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم مهتاب نوها، مادر بزرگوار شهیدان رجب، علیرضا و حسین "ذاکر امام رضا» از دلاورمردان دوران دفاع مقدس، از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز،حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم مهتاب نوها، مادر بزرگوار شهیدان رجب، علیرضا و حسین "ذاکر امام رضا» از دلاورمردان دوران دفاع مقدس، از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

در این پیام آمده است: درگذشت حاجیه خانم مهتاب نوها، مادر بزرگوار شهیدان رجب، علیرضا و «حسین ذاکر امام رضا» از دلاورمردان دوران دفاع مقدس، موجب تألم و تأثر شد.

این مادر مؤمنه و فداکار با تأسی از اسوه صبر و استقامت حضرت زینب(س)، گوهر وجود خود را وقف تربیت فرزندان آگاه، شجاع و انقلابی نمود که با ایثار و شهادت نهال انقلاب اسلامی را به درختی پرشکوه و تناور تبدیل کردند.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحومه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 968748

وب گردی

وب گردی