راه‎اندازی ۱۲۰ پروژه صنعتی و عمرانی در مناطق نفت‎خیز جنوب

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب گفت:‌ در یک‎سال گذشته، ۱۲۰ پروژه صنعتی و عمرانی در این شرکت تکمیل و راه‎اندازی شد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز،به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب، شاپور حاتم‎پور اظهار کرد:‌ این پروژه‎ها در زمینه احداث تاسیسات جدید از جمله واحدهای نمک‎زدایی و بهره‎برداری، احداث خطوط لوله و تاسیسات سرچاهی، فضای سبز و حفظ محیط زیست، راهسازی و احداث مراکز درمانی بوده است.

او به راه‎اندازی ۸ پروژه بزرگ نمک‎زدایی در یک ‎سال گذشته اشاره و اظهار کرد: این پروژه‎ها شامل احداث فاز نخست واحد نمک‎زدایی اهواز متمرکز، احداث واحد نمک‎زدایی بی‌بی حکیمه ۱، احداث واحد نمک‎زدایی گچساران ۳، احداث واحد نمک‎زدایی هفتکل/ نفت سفید، توسعه نمک‎زدایی مارون۱، توسعه و تجهیز واحدهای نمک‎زدایی اهواز ۲، ۳ و۴، احداث واحد نمک‎زدایی رگ سفید ۱، احداث واحد نمک‎زدایی اهواز ۲ بنگستان است که راه‎اندازی این تعداد پروژه در یک‎ سال کم‌سابقه بوده است.

به گفته‎ او، هم‎اکنون ۱۶۵ پروژه و زیرپروژه از سوی شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب در دست اقدام است که از جمله مهم‎ترین آنها احداث ایستگاه‎های جمع‎آوری و تزریق گاز در هفتکل، قلعه نار و لب سفید، نمک‎زدایی قلعه نار،‌ نوسازی تلمبه‎خانه گوره و نصب تلمبه‎خانه تقویت فشار نفت است.

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‎خیز جنوب افزود: این شرکت چند پروژه عمرانی و عام‎المنفعه در حال اجرا دارد که احداث جاده مسجدسلیمان به ایذه،‌ احداث جاده امیدیه به جایزان و احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی گچساران از مهم‌ترین آنهاست.

انتهای پیام/

کد خبر: 968759

وب گردی

وب گردی