ترویج روحیه انقلابی گری و انگیزه جهادی  نقطه قوت برای تقویت نظام و انقلاب است 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ترویج روحیه انقلابی گری و انگیزه جهادی را نقطه قوت برای تقویت نظام و انقلاب ذکر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام حسن کاملی فر در دومین اردوی آموزشی، تشکیلاتی (حیات طیبه) دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی شمالغرب کشور در واحد اهر گفت: تا زمانی که به خارج از ایران متکی باشیم مشکل ما حل نخواهد شد و باید چشم طمع به بیگانگان را از نظر دور کنیم و با تکیه بر توانمندی داخلی به فکر عمران و آبادانی کشورمان باشیم.
وی افزود: امروز دشمن با استفاده از برخی فرصت ها،سخنان خود را از زبان برخی عوامل داخلی خود می زند و سعی دارد قدرت و پشتوانه مردمی نظام اسلامی را زیر سوال ببرد که قطعاً این توطئه نیز مثل دیگر توطئه ها نقش برآب خواهد شد.

کاملی فر گفت: در هیچ یک از دوره های زمانی ایران اسلامی این قدر با اقتدار نبوده و این اقتدار و عظمت مرهون ایثارگری های رزمندگان اسلام و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به برخی توطئه های استکبار جهانی و عوامل داخلی آنها علیه سپاه هم گفت: عده ای می خواهند با طرح برخی شائبه ها و توطئه ها در فضای مجازی این نهاد مردمی را تضعیف کنند که قطعاً کور خوانده اند.

امام جمعه اهر نیز در ادامه این جلسه برگزاری این اردوهای فرهنگی را گامی مهم در جهت آشنایی بیشتر قشر فرهیخته دانشجو با مسائل مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی عنوان کرد و افزود: با برنامه سازی مناسب دراین اردو می توان نسبت به روشنگری این قشر جوان و تحصیلکرده اقدام کرد.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن گفت: دانشگاه ها بهترین مکان برای مقابله با تهاجم دشمنان بوده و انتظار از قشر فرهیخته دانشجو بیشتر از سایر اقشار جامعه است و باید دانشجویان عزیز با سرمشق قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در جبهه فرهنگی بیش از بیش تلاش کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 968818

وب گردی

وب گردی