بسیجیان دانشگاه آزاد باید در راستای ارتقای همه جانبه دانشگاه پیشتاز باشند

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از بسیجیان این دانشگاه خواست که در ارائه پیشنهادات خود در راستای ارتقای همه جانبه دانشگاه پیشتاز باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه هم اندیشی فرماندهان بسیج کارکنان، اعضای شورای فرماندهی و سرگروه های صالحین در سازمان مرکزی برگزار شد.

دکتر حسین نصیرزاده فرمانده بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با تشریح حوادث منطقه و مواجهه هوشمندانه جمهوری اسلامی ایران با تهدیدات سخت و نرم دشمنان به ویژه استکبار جهانی بر لزوم بصیرت افزایی بسیجیان تأکید کرد و گفت: اکنون زمان ایستادگی در برابر حربه های دشمن مانند دوران دفاع مقدس است، چرا که در زمان جنگ تحمیلی هم کشور ما تنها با یک جبهه مواجهه نبود، بلکه پشت جبهه هم درگیر تهدیدات اقتصادی، امنیتی و ... بود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه یکی از کارکردهای بسیج کمک به دستگاه ها و سازمانها است، گفت: زمانی که بسیج کارکنان در دستگاه های مختلف به وجود آمد، یکی از اهداف آن حل مسائل و کمک به تعالی دستگاه مربوطه بود. بنابراین ما در دانشگاه آزاد اسلامی باید به این فکر باشیم که چگونه مسیر تعالی خود را با سرعت و دقت بیشتری پیش ببریم.

وی با اشاره به درخواست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از دانشگاهیان برای ارائه پیشنهادات خود، گفت: دکتر طهرانچی از همه کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی درخواست کرده است که نظرات خود را برای تبدیل این دانشگاه به انتخاب اول دانشگاهیان در سال 1404 ارائه کنند و بسیجیان باید در ارائه پیشنهادات خود در راستای ارتقای همه جانبه دانشگاه پیشتاز باشند.

دکتر نصیرزاده با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بیش از 18 هزار کارمند بسیجی دارد، اظهار داشت: ما در کشتی دانشگاهی قرار داریم که مدیریت آن در سطح کلان در دستان مقام معظم رهبری است و دکتر ولایتی به نمایندگی از ایشان این کشتی را هدایت می کنند و دکتر طهرانچی در رأس مدیریت اجرایی قرار دارد که وظیفه خود می دانیم به این مجموعه کمک کنیم تا با عزت و آرامش در مسیر رشد و علم افزایی حرکت کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 968833

وب گردی

وب گردی