کسب رتبه برتر نماز استان هرمزگان  به دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس رسید

امام جمعه موقت بندرعباس با اعلام رضایتمندی از کارنامه ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس گفت: این دانشگاه با پیشرو بودن در امر نماز توانسته در بین دستگاه های اجرایی، به عنوان دستگاه برتر در امر نماز شناخته شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد بندرعباس، حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد امام جمعه موقت بندرعباس در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: پس از ارزیابی و نظارت دقیق ستاد اقامه نماز بر عملکرد دستگاه های اجرایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس یکی از موفق ترین دانشگاهها و موسسات اجرایی استان بوده که تاکنون توانسته با ترویج و توسعه این فریضه الهی خود را به عنوان الگو در جامعه معرفی کند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان با تأکید بر عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری در دانشگاهها تصریح کرد: این واحد دانشگاهی با عملی کردن بیانات رهبری توانسته با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان خود، صفوف نماز در دانشگاه را جلوه بهتری بخشد.

وی فعالیت در راستای آیین نامه ها و بخشنامه های ستاد اقامه نماز کشور را از الزامات دانست و گفت: رعایت دستورالعمل های اجرایی از سوی دانشگاهها از جمله موارد مهمی است که باید متولیان امر نماز به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

در ابتدای این دیدار مهدی باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با قدردانی از همکاری و همراهی این ستاد در ترویج و توسعه فرهنگ نماز در دانشگاه گفت: افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی در امر نماز مدیون تلاش های مسئولان دلسوزی است که با این دانشگاه همکاری لازم داشته اند.

باقری پیشرفت فعالیت های حوزه نماز در واحدها و مراکز دانشگاهی را رضایت بخش دانست و گفت: ساخت و تکمیل مساجد دانشگاه و ایجاد فضای مناسب جهت برگزاری هر با شکوه ترنماز دانشگاهیان از جمله اقداماتی است که در سال های اخیر صورت گرفته است.

در پایان این دیدار از فروغ زارعی کارشناس ستاد اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس به عنوان کارشناس برتر اقامه نماز دانشگاه در بین دستگاه های اجرایی قدردانی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 968866

وب گردی

وب گردی