سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی  انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی را تبریک گفت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی را به ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی را به ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تبریک گفت.

دکتر طهرانچی در متن پیام تبریک خود آورده است:

باسمه تعالی

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر مصطفی رستمی

با اهداء سلام و تحیات

انتصاب شایسته جنابعالی را به ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

مسلماً نقش و جایگاه مؤثر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ایجاد دانشگاهی انقلابی، متعهد و منطبق با ارزش‌های اسلامی و تعمیق آگاهی‌های معرفتی، دینی و اخلاقی دانشجویان و دانشگاهیان دارای اهمیت است.

ژرف‌اندیشی رهبر معظم انقلاب در انتخاب و اعتماد به مدیران جوان، فرصت جدیدی را در تغییر نگرش‌ها، استفاده از نیروهای خوش‌فکر و توانمند به جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و انگیزه بیشتر برای مجموعه مدیریتی دانشگاه‌ها ایجاد می‌کند و چنین رویکردی می‌تواند در بسیاری از موارد راهگشا باشد.

حضور جنابعالی در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان مدیری جوان و البته با تجربه، نوید روزهای پرفروغی را همچون گذشته می‌دهد که این حضور به جهت توسعه و تقویت برنامه‌ها و ارتقای جایگاه دانشگاه اثربخش خواهد بود.

رجاء واثق دارم با عنایت خداوند متعال و با تأسی از رهنمودهای گوهربار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و تکلیف‌ محوری نشأت گرفته از باورهای دینی و انقلابی به منظور صیانت از میراث ماندگار امام راحل و آرمان‌های گرانقدر انقلاب اسلامی، کمک خواهید کرد تا جوانان دانشگاهی خود را برای مسئولیت‌پذیری بیشتر در جامعه آماده کنند.

امید است در پرتو عنایات حضرت حق در همه عرصه‌های زندگی همواره به عنوان نیروی خدمتگزار برای تعالی جمهوری اسلامی ایران، گام‌های مستحکم و مستمری بردارید.

توفیقات روزافزون جنابعالی را از درگاه ایزد منان خواستارم.

محمدمهدی طهرانچی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی

شهریور 1397

انتهای پیام/

کد خبر: 968898

وب گردی

وب گردی