بررسی «اندیشه سیاسی عاشورا و امروز ما» در «رو در رو»

برنامه «رو در رو» امشب به بررسی «اندیشه سیاسی عاشورا و امروز ما» می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز؛ برنامه زنده تلویزیونی «رو در رو» با اجرای مراد عنادی امشب میزبان و شهریار زرشناس استاد دانشگاه می‌شود.
«رو در رو» این هفته به بررسی بخشی از پیام‌های قیام عاشورا و اندیشه سیاسی آن می‌پردازد.
«رو در رو» در مدت زمان ۶۰ دقیقه از بخش‌های مختلفی همچون گفت‌وگو، مستند ترکیبی و ارتباط تلفنی تشکیل شده است. این برنامه گفت‌وگو محور تلاش می‌کند تا موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی روز کشور را از دیدگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار دهد.
این برنامه به تهیه‌کنندگی سیدمهدی حسینی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیماست و سه شنبه‌ها ساعت ۱۹ به صورت زنده به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

شبکه چهار سیما در ایام محرم امسال سری دوم از مجموعه «گفت‌وگوی تنهایی» را باز پخش می‌کند.
«گفت‌وگوی تنهایی» با اجرای سیدعلی میرمیرانی که در هر قسمت با چهره‌های سینمایی، علمی، فرهنگی و هنری گفت‌وگو می‌کند، امشب منوچهر محمدی تهیه‌کننده فیلم‌های نام آشنایی چون «زیر نورماه»، «عصر روز دهم»، «مسافر ری»، «حوض نقاشی»، «اکسیدان» و «طلا و مس» بر صندلی سفید تنهایی تکیه می‌زند.
میرمیرانی با مهمانان سری دوم «گفت‌وگوی تنهایی» نظرات آنها را درباره لحظه‌های تنهایی و احساسات معنوی شان در رابطه با مفاهیمی همچون ایثار، آزادگی، امر به معروف و نهی از منکر جویا می‌شود.
«گفت‌وگوی تنهایی» به تهیه‌کنندگی رامین موسوی ملکی کاری از گروه ادب و هنر شبکه چهار سیماست که در شب‌های محرم، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به روی آنتن می‌رود و دومین قسمت از سری دوم این مجموعه با حضور منوچهر محمدی امشب پخش می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 968995

وب گردی

وب گردی