ردپای مدیر خندان استقلال در ناکامی سوپر جام!

رئیس هیأت‌مدیره باشگاه استقلال در ماجرای جنجالی سوپرجام فوتبال ایران و قهرمانی پرسپولیس، نقش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، اکبر عباسی ملکی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال سال گذشته در برنامه تلویزیونی 90 با خنده‌های معروفش به نوعی نسخه علیرضا منصوریان و سیدرضا افتخاری، سرمربی و مدیرعامل وقت آبی پوشان را پیچید و سید مهدی رحمتی، کاپیتان این تیم را به حاشیه برد. جالب اینکه عادل فردوسی پور می‌گوید خنده ملکی، درخشان‌ترین خنده تاریخ 90 بود!

حالا ردپای ملکی در ماجرای سوپرجام هم دیده می شود و مسئولان فدراسیون می گویند عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه استقلال در جلسه شورای تأمین گفته تیمش تحت هیچ شرایطی در تاریخ 29 تیرماه بازی نمی‌کند.

سابقه 33 ساله در نظام بانکی کشور و سوابقی چون رئیس صندوق قرض الحسنه بانک دی، عضو بازنشسته هیأت مدیره بانک تجارت، مشاور اجرایی بانک اقتصاد نوین و … از جمله سوابق اکبر عباسی ملکی است که حالا به عنوان مدیر اقتصادی در هیأت مدیره استقلال حضور دارد .

اکبر عباسی ملکی، به عنوان مدیر اقتصادی به هیأت مدیره استقلال اضافه شده و در حال حاضر ریاست هیأت مدیره این باشگاه را بر عهده دارد. عباسی ملکی، پیش از این مشاور فدراسیون دو و میدانی هم بوده و در زمینه فعالیت های بانکی سوابق زیادی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969005

وب گردی

وب گردی