بازیکن جنجالی استقلال، نیمکت‌نشین می‌شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال تغییراتی بزرگ در ذهن دارد تا از اتفاقاتی مثل شکست مقابل السد جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد دانشگر متهم ردیف اول شکست تیم فوتبال استقلال مقابل السد قطر در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. مدافع وسط استقلال بعد از بازی با السد تحت فشار شدید انتقادات بود اما وینفرد شفر خیلی زود به دادش رسید و از او دفاع کرد.

نتیجه دور از ذهن مقابل حریف قطری در حالی رقم خورد که استقلال می‌توانست با گرفتن نتیجه مساوی، همه چیز را به سود خود تمام کند و با خیال راحت عازم قطر شود. همه چیز اما این روزها به شکلی برای استقلال پیچیده شده و هیچ کس امیدی به صعود این تیم ندارد.

این روزها که از دفاع وسط استقلال، چهره‌ای مقصر ساخته شده، بعید نیست دانشگر در بازی با السد نیمکت‌نشین شود. تمام شواهد اینطور نشان می‌دهد که شفر برای این بازیکن به دنبال جانشین است. مرور اتفاقات بازی با السد یک ابهام را برای فوتبالی‌ها به وجود آورد که این ابهام در مورد پژمان منتظری و دانشگر بود. خیلی‌ها این دو بازیکن را به یک اندازه مقصر می‌دانستند و تعدادی هم فقط انگشت انتقاد روی نام دانشگر گذاشتند.

شفر مجبور است برای بازی برگشت با السد تغییراتی در تیم خود بدهد و اینطور که از شواهد پیداست این تغییرات از خط دفاع شروع خواهد شد. در قلب دفاع استقلال، بازیکنان جا‌بجا می‌شوند و به احتمال خیلی زیاد دانشگر از ترکیب بیرون رفته و جای خود را به بازیکن جدیدی می‌دهد. روزبه چشمی همان گزینه‌ای است که شفر روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است. چشمی دوباره باید از پست اصلی خود جدا شده و به قلب خط دفاع بیاید، البته اگر از بند مصدومیت به طور کامل رهایی یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969008

وب گردی

وب گردی