کی‌روش: هنوز قراردادی امضا نکرده‌ام/ قهرمانی در آسیا سخت است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران امضا نکرده‌ام و فعلا در انتظارم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کارلوس کی‌روش در نشست خبری بعد از بازی دوستانه امروز (سه‌شنبه) تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان که با پیروزی یک بر صفر شاگردانش در ورزشگاه ملی تاشکند همراه بود، اظهار داشت: امروز بازی بسیار خوبی برگزار شد و هر دو تیم ازبکستان و ایران خوب بازی کردند. به هر دو تیم بابت چنین بازی خوبی تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: نتیجه در این بازی دوستانه مهم نبود اما از سویی دیگر بسیار جذاب بود. این، یک بازی برای آماده‌سازی جهت حضور در جام ملت‌های 2019 آسیا بود. نتیجه این رقابت‌ها بسیار پیچیده است چون بسیاری از تیم‌های ملی قاره آسیا می‌خواهند قهرمان شوند. این یک پروسه سخت است. درباره آینده خودم هم باید بگویم که هنوز قراردادی امضا نکرده‌ام و در حال انتظار هستم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: این شانس وجود دارد که تیم ملی فوتبال ازبکستان در آینده دستاوردهای موفقیت‌آمیزی داشته باشد. این تیم گام به گام قدرتمندتر می‌شود. هکتور کوپر از یک ماه گذشته کارش را در ازبکستان آغاز کرده و باید به سرمربی اعتماد کنید. تیم ملی ازبکستان به آرامی در حال پیشرفت است.

کی‌روش درباره تاکتیک تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیش از جام جهانی 2018 روسیه، تاکتیک ما چیز دیگری بود و پس از پایان این رقابت‌ها تغییر رویه دادیم. جام جهانی و جام ملت‌ها متفاوت هستند و به بازیکنان جوان‌تر فرصت بازی دادیم.

وی افزود: سخت است که بخواهیم قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم، دلیلش هم تیم‌های ملی ژاپن، کره جنوبی و استرالیا هستند. قهرمان شدن کاری سخت است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره تلاش شاگردانش برای حفظ نتیجه پیروزی پس از گلزنی اظهار داشت: بازی امروز فقط جنبه آماده‌سازی داشت و به بسیاری از بازیکنان جوان میدان دادیم. می‌خواستیم روابط بین خطوط را مورد ارزیابی قرار دهیم.

کی‌روش در واکنش به تفاوت بازی امشب تیمش با بازی پیش از جام جهانی 2018 مقابل ازبکستان در تهران گفت: فقط می‌توانم چیزهایی در قامت سرمربی ایران بگویم. در ازبکستان بازیکنان بسیار خوبی حضور دارند. سون هان مین از کره جنوبی، سردار آزمون و اودیل احمدوف از ازبکستان بهترین بازیکنان آسیا هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 969015

وب گردی

وب گردی