حمایت از سرمایه گذاری برای توسعه گردشگری در باغملک

رییس اداره میراث فرهنگی باغملک از تشکیل حدود 20 پرونده در قالب اعتبارات اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، جهانگیر پیروزاده گفت: در نیمه نخست سال 97 اقدامات مختلفی در شهرستان باغملک انجام شد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری نام برد که بسیاری از آن‌ها در قالب اعتبارات اشتغال زایی و سامانه کارا بوده است.

او با بیان اینکه اطلاع‌رسانی‌ برای سرمایه‌گذاری در زمینه اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مجتمع های گردشگری و اقامتگاه‌های سنتی در مناطق گردشگری صورت پذیرفته است، ادامه داد: تاکنون حدود بیست پرونده تشکیل شده که در نوع خود بی‌نظیر هستند و می‌توان گفت برای تشویق و جلب مشارکت سرمایه گذاران در توسعه گردشگری اقدام بسیار خوبی بوده است.

پیروزاده با اشاره به اینکه تعدادی از این پرونده ها تکمیل شده و آماده معرفی به بانک هستند گفت: پرونده‌های دیگر نیز در حال پیگیری هستند، برخی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرستان باغملک که آماده معرفی به بانک هستند ماننداقامتگاه بوم گردی روستای دماب، مجتمع گردشگری سار کیلومتر پنج جاده باغملک به ایذه، مجتمع گردشگری ورودی شهر باغملک، مجتمع گردشگری میدان بختیاری عطا نظری، اقامتگاه سنتی ایاران، کارگاه گلیم بافی روستای لران، کارگاه گلیم قلعه تل.

پیروزاده افزود: تعدادی پرونده نیز در قالب اعتبارات اشتغال خانگی به بانک معرفی شد که در سال جاری موفق به دریافت اعتبار شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 969034

وب گردی

وب گردی