گرانی و عدم ورود بیمه های تامین اجتماعی به گروه دندان‌پزشکی، از معضلات بیماران است

رئیس هشتمین کنگره سراسری دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، گفت: گرانی و عدم ورود بیمه های تامین اجتماعی به گروه دندان‌پزشکی، از معضلات بیماران است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز، هشتمین کنگره سراسری دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر افشین حراجی ریاست دانشکده دندان‌پزشکی درحال برگزاری است. دکتر رمضانی رئیس کنگره در این مراسم گفت: از هر کسی که در جهت اعتلای علم قدم بردارد، استقبال می کنیم.

وی افزود: مهمترین دلیل برگزاری این کنگره، ارائه دستاوردهای مهم دانشکده است. این کنگره تحت عنوان رویکردهای نوین دندانپزشکی است با حضور ۳۰۰ نفر برگزار شده است.

رمضانی تصریح کرد: در این همایش برنامه های باکیفیتی با حضور استادان بزرگ دندانپزشکی مانند دکتر حراجی خواهیم داشت، همچنین نمی توان از تلاش همکاران شورای سیاستگذاری در این راستا غافل شویم.

معاون آموزشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تهران یاد آور شد: با توجه به پیشرفت های تکنولوژی و به‌روز رسانی اطلاعات، رسالت این کنگره های علمی سخت تر می شود، در همین راستا ما تلاش می کنیم که این کنگره با کیفیت بالاتری برگزار شود.

رمضانی گفت: امروزه ارتقای سطح کیفی مردم بالا رفته است، باید اطلاعات خودمان را به روز کنیم تا جوابگوی سوالات مردم باشیم.

وی یاد آور شد: گرانی و عدم ورود بیمه های تامین اجتماعی به گروه دندان‌پزشکی از معضلات بیماران است.

رمضانی تصریح کرد: حل تمام این مشکلات نیازمند حمایت و توجه ویژه مسئولان است، از زحمت شبانه روزی اعضای شورای سیاستگذاری در برگزاری این برنامه تشکر می‌کنم.

عسگری زاده دبیر علمی کنگره در زمینه برگزاری این کنگره گفت: بعد از شورای علمی و فراخوان مقاله پنل ها را طراحی کردیم، همچنین از استادان برجسته برای این کنگره دعوت به عمل آمد.

وی افزود: در این کنگره 3 روزه،‌ پنل های مختلف زیبایی، لیزر، ایمپلنت و ترمیمی برگزار می شود، همچنین کارگاه‌های متنوعی خواهیم داشت که در این کارگاه ها، تکنیک های جدیدی توسط استادان برجسته به افراد آموزش داده می شود.

عسگری زاده در زمینه برگزاری پنل های دانشجویی یاد آور شد: 2 پنل دانشجویی ترتیب دادیم که سعی شده از بهترین و جدیدترین مطالب در آن استفاده شود تا دانشجویان بتوانند حداکثر بهره از این پنل ها داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 969080

وب گردی

وب گردی