برنامه SPSS تحقیق زبانشناسی کاربردی منتشر شد

کتاب «برنامه SPSS تحقیق زبانشناسی کاربردی» تالیف زهره محمدی، دپارتمان مترجمی زبان انگلیسی، توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری واحد کرج منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی به تازگی کتابی درباره برنامه تحلیل آماری SPSS را روانه بازار نشر کرده است.

یک محقق در روند امر پژوهش، نیازمند روشی درست و منطقی برای تفسیر داده های بدست آمده در قالب ارائه آمار و اطلاعات است و نمی تواند تنها بر پایه زمینه تحقیق، دست به نتیجه گیری بزند.

در این رابطه برای رسیدن به تفسیری صحیح نیاز است تا تکنیک آماری مناسب اتخاذ شود و یافته های مربوط به ساختار مورد مطالعه به درستی تفسیر شود. برای تفسیر یافته های بدست آمده در تحقیق نرم افزارهای زیادی وجود دارند و نرم افزار SPSS یکی از انواع آنها است.

«کتاب برنامه SPSS تحقیق زبانشناسی کاربردی»، اطلاعات مفیدی در زمینه مدیریت داده های خام و جمع آوری آن ها، چگونگی انتخاب یک روش آماری مناسب، چگونگی تفسیر نتایج، رد یا پذیرش فرضیه های تحقیق، در اختیار خواننده قرار می دهد.

این اثر در 16 بخش تهیه شده است و در هر بخش یک روش آماری، فرضیه های اولیه آن و روش انجام آن از طریق SPSS و تفسیر های مربوط به آن قرار گرفته شده است. هر بخش شامل یک نمونه آنالیز از محتویات کتاب و سیدی همراه آن است.

نویسنده به عنوان یک استاد زبان انگلیسی سعی کرده تا کتاب را به گونه ای آسان، قابل فهم و مفید ارائه کند تا داده ها واقعی و بر اساس تحقیقات نویسنده، منتشر کننده و استاد راهنمای ایده رساله جمع آوری شوند. کتاب حاضر سعی دارد تا تحلیل داده ها را به صورتی آسان برای کسانی که به تحقیق در زمینه آموزش و زبانشناسی کاربردی علاقه دارند، فرآهم کند.

کتاب «برنامه SPSS تحقیق زبانشناسی کاربردی» تالیف زهره محمدی در 177 صفحه، شمارگان هزار نسخه توسط سازمان چاپ و انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی و با همکاری واحد کرج منتشر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969083

وب گردی

وب گردی