واکنش 2 ستاره ازبکستان به شکست مقابل ایران

2 بازیکن تیم ملی فوتبال ازبکستان درباره بازی دوستانه شب گذشته (سه‌شنبه) مقابل ایران صحبت کردند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت چمپیونات ازبکستان، سنجار تورسونوف درباره اولین شکست تیم ملی فوتبال ازبکستان با هدایت هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی مقابل ایران گفت: بازی سختی بود. فکر می‌کنم کار تیمی ایران در سطح بسیار بالایی داشت. ما باید در تمرینات گروهی بیشتر تقویت شویم. به شخصه از این بازی راضی نیستم. هر چند یک مربی نیستم و کادر فنی باید اظهار نظر کند. آنها باید بگویند تیم باید چطور باشد.

وی ادامه داد: فیلم اولین بازی تدارکاتی مقابل سوریه را تماشا و روی اشتباهات خود کار کردیم. باید با تغییرات زیادی رو در روی ایران قرار می‌گرفتیم. در بازی با سوریه خوب بودیم اما هنوز به خوبی نمی‌توانیم حفظ توپ کنیم.

اودیل احمدوف، کاپیتان تیم ملی فوتبال ازبکستان هم در رابطه با شکست یک بر صفر مقابل ایران در ورزشگاه ملی شهر تاشکند، تصریح کرد: بازی سختی بود و ایران در بسیاری از جهات بهتر از ما کار کرد. این بازی نشان داد هنوز باید کار زیادی انجام دهیم چون مرتکب اشتباهات زیادی شدیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنوز با تاکتیک‌های مورد نظر سرمربی جدید هماهنگ نشده‌ایم. با توجه به این که هکتور کوپر برای مدت‌زمان طولانی خواهد ماند، ایمان دارم شرایط بهتر می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 969100

وب گردی

وب گردی