هیچ تغییری در اساتید داور رساله دکتری «حسین فریدون» ایجاد نشده است

مدیرگروه علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی گفت: هیچ تغییری در اساتید داور رساله دکتری «حسین فریدون» ایجاد نشده و هنوز زمان برگزاری جلسه دفاع این رساله مشخص نشده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از مهر، محمدعلی حسینی زاده با بیان این مطلب گفت: انتقاداتی که در این زمینه اعلام می شود طبیعی است.

مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی عنوان کرد: حسین فریدون دانشجوی پولی و پردیس دانشگاه شهید بهشتی است اما جلسه دفاع وی در پردیس اصلی این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: زمان برگزاری جلسه دفاع وی هنوز مشخص نشده است و تعیین این زمان با هماهنگی دانشجو و اساتید داور خواهد بود.

امیرمحمد حاجی یوسفی، استاد مشاور رساله دکتری «حسین فریدون» نیز در این خصوص گفت: هنوز زمان برگزاری جلسه دفاع رساله دکتری این دانشجو تعیین نشده است و به گروه در این خصوص موضوعی اعلام نشده است.

به گزارش مهر، جلسه دفاع رساله دکتری حسین فریدون با عنوان «گفتمان اعتدال در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران: چالشها و دستاوردها» قرار بود ۱۲ شهریورماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شود که این جلسه لغو شد.

مدرک فریدون از چندی قبل دارای شبهاتی بود و کمیته ای در مجلس مامور رسیدگی به وضعیت تحصیلی وی شدند. این کمیته تخلفاتی را در مدرک وی به کمیسیون آموزش مجلس اعلام کرد. از سوی دیگر سازمان سنجش آموزش کشور نیز درباره نحوه ورود به دانشگاه و تحصیل وی اطلاعیه ای صادر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969116

وب گردی

وب گردی