رکورد اهدای 5500 سند به مناطق شمالی کشور در یک روز /اجرای طرح محرومیت زدایی

در ادامه اجرای طرح بزرگ و ملی محرومیت‌زدایی در قالب اهدای اسناد واگذاری املاک به مردم مناطق کم برخوردار کشور به عنوان پشتوانه اقتصادی، بیش از ۵۵۰۰ سند رایگان به واجدان شرایط شهرستان‌های بندرترکمن، بندرگر و جام خانه تحویل می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز در راستای منویات مقام معظم رهبری واجرای طرح بزرگ و ملی محرومیت‌زدایی واگذاری املاک به مردم مناطق کم برخوردار کشور، طی سه مراسم جداگانه در روستای "جامخانه شهرستان میاندرود" بیش از هزار سند، در روستای "نیازاباد بندر ترکمن" 3 هزارسند و در "درگز" نیز بیش هزار و 500 سند مسکونی و کشاورزی تقدیم می‌شود.

بنابراین گزارش، در هریک از این ۳ آیین اهدای اسناد واگذاری املاک که با حضور محمد سعیدی کیا؛ رییس بنیاد مستضعفان و جمع از معاونان، نمایندگان، ولی فقیه در مناطق مذکور، استانداران و مدیران استانی برگزار می‌شود، به نیت ۱۴ معصوم (ع)، تعداد ۱۴ سند به صورت نمادین به مردم اهدا خواهد شد.


مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان اعلام کرد: قیمت زمین‌های زراعی و مسکونی که اسناد واگذاری آن‌ها براساس منویات مقام معظم رهبری به واجدان شرایط اهدا می‌شود، بیش از ۱۵۳ میلیارد تومان و با متراژ کلی بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ هکتار کشاورزی و مسکونی است که تقریبا به صورت رایگان به مردم کم برخوردار مناطق یاد شده در استان‌های گلستان و مازندران، واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969141

وب گردی

وب گردی