ثبت نام موفق از حدود 15 هزار مشتری نهائی

معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو ضمن تشکر از استقبال بی نظیر مشتریان از شرایط فروش این شرکت اعلام کرد: همانطور که از پیش اطلاع رسانی شده بود، روز گذشته بخشنامه پیش فروش گروه محصولات شرکت ایران خودرو فعال شد و تعداد حدود 15هزار مشتری نهائی و مصرف کننده واقعی موفق به ثبت نام در این بخشنامه شدند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مصطفی خان کرمی با بیان این مطلب افزود: هدف شرکت ایران خودرو از اجرای طرح های پیش فروش گروه محصول، کم کردن انگیزه دلالان و افزایش احتمال دست یابی مشتریان و مصرف کنندگان واقعی به خودروی مورد نظر خود است. ثبت نام کنندگان نیز در موعد مقرر نسبت به انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام خواهند کرد.

او گفت: با توجه به مشکلاتی که در گذشته در مراحل ثبت نام برای مشتریان بوجود می آمد، سعی کردیم با به کارگیری روش ها و تکنیک های جدید و همچنین اعمال محدودیت هائی که مسیر ثبت نام را برای مصرف کنندگان واقعی کوتاه تر می کند، فرآیند ثبت نام را برای مشتریان نهائی تسهیل کرده و دست دلالان و سودجویان بازار را کوتاه کنیم.

خان کرمی تصریح کرد: برنامه ریزی کرده ایم تا مطابق وعده مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، پیش فروش ویژه خودروهای تولیدی را آغاز کنیم و با این اقدام بخشی از اعتماد مشتریان را پاسخ داده و نیاز بازار تامین شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 969189

وب گردی

وب گردی