پیروزی پرحاشیه پرسپولیس مقابل نساجی

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار عقب افتاده از هفته ششم لیگ برتر فوتبال مقابل نساجی مازندران به پیروزی رسید و به رتبه دوم جدول صعود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ششم فوتبال لیگ برتراز ساعت 20:30 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران رفت و در پایان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. علی علیپور (50) و حامد شیری (71 - گل به خودی) برای پرسپولیس و جرج ولسیانی در دقیقه 7+90 از روی نقطه پنالتی برای نساجی، گلزنی کردند.

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادوشویچ، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی (شایان مصلح - 84)، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی (حمیدرضا طاهرخانی - 69)، امید عالیشاه، سیامک نعمتی،گادوین منشا و علی علیپور (آدام همتی - 81).

ترکیب نساجی:

محمد امین رضایی، فرشاد فرجی، علی‌اصغر عاشوری (محمد میری - 85)، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، حامد شیری، علی شجاعی، حمیدرضا دیوسالار، محمد عباس‌زاده (محمدمهدی نظری - 66)، جرج ولسیانی و سجاد آشوری (امید سینک - 75).

علی علیپور در دقیقه 50 با ضربه سر روی ارسال حسین ماهینی، گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند. در دقیقه 63، علی شجاعی با تکل روی پای کمال کامیابی‌نیا، کارت زرد دوم را از داور گرفت و از بازی اخراج شد.

در دقیقه 71، سیامک نعمتی از سمت راست حرکتی زیبا را انجام داد و بعد از دریبل مدافع حریف، یک پاس رو به بیرون ارسال کرد که حامد شیری به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

در دقیقه 6+90، کمال کامیابی‌نیا روی مهاجم نساجی مرتکب خطای پنالتی شد که جرج ولسیانی، این ضربه را تبدیل به گل کرد.

پرسپولیس با این پیروزی 12 امتیازی شد و به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کرد و در فاصله 3 امتیازی با پدیده، صدرنشین جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 969197

وب گردی

وب گردی