آخرین جزئیات مسموم شدگان مشروبات الکلی در کرج/ 4 فوتی و وخامت حال 7 نفر

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز با اشاره به آخرین جزئیات مسموم شدگان مشروبات الکلی در کرج گفت: تعداد مراجعه مسمومان به مراکز درمانی استان البرز 34 نفر است  از روز گذشته آغاز شده‌ و اغلب‌شان نیز به چند بیمارستان در کرج مراجعه کرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایلنا عیسی قبادی با اشاره به اینکه احتمالا مسمومیت این افراد به دلیل مصرف مشروبات الکلی بوده ، افزود: تاکنون 4 نفر از این تعداد فوت شدند.

وی اضافه کرد: به دلیل مشکوک بودن علت مرگ، اجساد آنها برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد که به زودی علت مرگ فوت شدگان اعلام خواهد شد.

قبادی عنوان کرد: از 30 نفر دیگر 7 نفر به دلیل وخامت وضعیت‌شان در بخش‌های ویژه بستری و تحت مراقبت هستند و تعداد 6 نفر در بخش اورژانس بستری اند و مابقی نیز سرپایی مداوا شدند.

پیش از این نیز حاجی‌رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب کرج دلیل این مسمومیت را مصرف مشروبات الکلی و تقلبی برشمرد و افزود: فوت این افراد منجر به تشکیل پرونده‌های قضایی شده است.

وی ادامه داد: علت دقیق مرگ در حال بررسی است و پزشکی قانونی در حال انجام اقدامات لازم است. حال چند نفر از این افراد وخیم اعلام شده است، همچنین پزشکان بیمارستان معتقد هستند تا ۴۸ ساعت آینده احتمال وخیم‌تر شدن حال افراد وجود دارد.

این مشروبات الکی تقلبی در مشکین دشت_فردیس توزیع شده است.

گفتنی است :تهوع، سردرد، شکم درد، تغییر حالت درونی جسم و حالات این چنین از جمله نشانه‌های مسمومیت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 969199

وب گردی

وب گردی