فرمانده سپاه: موشک‌هایی با برد ۲ هزار کیلومتر توان بی‌نظیری به ایران داده است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن‌هایی که در اطراف و در شعاع ۲ هزار کیلومتری خاک مقدس ایران، نیرو، پایگاه و تجهیزات دارند باید بدانند که همه موشک‌های سپاه پاسداران از دقت بالایی برخوردار است.

به گزارش ایسکانیوز ، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم وداع با ۳۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه سپاه با کار اطلاعاتی و فرماندهی و به‌کارگیری تجهیزات دقیق موشکی و پرواز فناوری‌های در اختیار سپاه، توانست انتقام خون شهیدان مظلومی که در مریوان به شهادت رسیدند و بقیه شهیدان منطقه کردستان را بگیرد.

وی با بیان اینکه این توانمندی پیام بسیار تعیین کننده ای برای همه دشمنان به ویژه ابرقدرت‌هایی که فکر می‌کنند می‌توانند اهداف پلید و زورگویی‌هایشان را به ما تحمیل کنند داشت، ادامه داد: آن‌هایی که در اطراف و در شعاع ۲ هزار کیلومتری خاک مقدس ایران، نیرو، پایگاه و تجهیزات دارند باید بدانند که همه موشک‌های سپاه پاسداران از دقت بالایی برخوردار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز برخورداری ما از انبوه موشک‌های با برد ۲ هزار کیلومتری نقطه زن، توان بی‌نظیری را به جمهوری اسلامی ایران داده است، تصریح کرد: ملت ما به پشتوانه این قدرت‌ها و توانمندی‌ نیروهای مومن و انقلابی می‌توانند مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنند.

سرلشکر جعفری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هر چه داریم از شهیدان است و راه آن ها را ادامه می دهیم، گفت: شهیدان گمنام که پیکر آن‌ها سال‌ها در دل خاک مانده و مشتی استخوان برگشته است، حتماً پیام خاصی دارند که در این دوران وانفسا و غربت اسلام و عدالت و در شرایطی که مردم به شدت نیاز به روحیه و چراغ راه برای ایثارگری و فداکاری و سازش نکردن با دشمن دارند، به میهن بازگشته اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مدیون شهیدان هستیم، افزود: امیدواریم بتوانیم در آینده بیشتر از گذشته، پیام آن‌ها را با استقامت و پایداری به دنیا برسانیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 969238

وب گردی

وب گردی