هیچ دستگاهی به پرکاری دستگاه قضایی نیست

 رییس کل دادگستری استان اصفهان در آیین تجلیل چند تن از قضات و کارمندان بازنشسته محاکم تجدید نظر استان ضمن تاکید بر اینکه هیچ دستگاهی به پر کاری دستگاه قضایی نیست و بی شک اگر مجاهدت‌های شبانه روز قضات و کارمندان نبود شاهد امنیت مثال زدنی حال حاضر نبودیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، احمد خسروی وفا رییس کل دادگستری استان اصفهان در مراسم آیین تجلیل چند تن از قضات و کارمندان بازنشسته محاکم تجدید نظر استان ضمن بیان اینکه هیچ دستگاهی به پر کاری دستگاه قضایی نیست، گفت: علی رغم جذب قاضی و کارمندان طی ۴ سال گذشته و با توجه به حجم فزاینده ورودی پرونده و عدم تناسب آن با نیروی انسانی شاغل، بار کار و فشار زیاد بر همکارانم در بخش‌های مختلف تحمیل می‌شود.

وی افزود: هیچ تشکیلاتی به پر کاری دستگاه قضایی نیست و بی شک اگر تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه روز قضات و کارمندان خدوم نبود شاهد امنیت مثال زدنی حال حاضر نبودیم.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان بازنشستگی قضات و کارکنان را در قوه قضاییه افتخاری بزرگ دانست و گفت : صداقت و پاکی قضات و کارکنان دستگاه قضایی و حفظ آن تا پایان خدمت ایشان را مصداق این حدیث حضرت علی (ع) است که می‌فرمایند: فرد عفیف و پاک ثواب مجاهد شهید در راه خدا را دارد و همانا چنین فردی ملکی از ملائک خداست و از باطنی ملکوتی برخوردار است.

خسروی وفا در پایان ضمن آرزوی توفیق و بهروزی برای همه همکارانش با اهدای لوح سپاس از زحمات بیش از سی ساله نوراله آقالر، اسماعیل اسماعیلی، مسعود شیرانی، عبدالرضا قلیان، محمد مجنون و رامش عسگری تقدیر نمود و غلامعباس محمدی را به عنوان سرپرست جدید محاکم تجدید نظر اصفهان معرفی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969277

وب گردی

وب گردی