دعوت از دکتر طهرانچی به کمیسیون آموزش، برای تعامل و اعلام نظرات نمایندگان است

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر طهرانچی به این دلیل به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دعوت شده است که برنامه‌‌های خود را اعلام کند و از طرف دیگر در جریان نقطه‌نظرات نمایندگان و موضوع تحقیق و تفحص قرار گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از آنا، میرحمایت میرزاده درباره تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بحث تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس مطرح شد و برای اینکه رئیس این دانشگاه که به‌تازگی تغییر کرده است بتواند برنامه‌های خود را ارائه دهد و موارد مدنظر نمایندگان مطرح شود، قرار شد، مهر ماه جلسه‌ای با حضور دکتر طهرانچی برگزار شود.

وی افزود: بحث عملکرد یا شخص دکتر طهرانچی مطرح نیست. درخواست تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده و حتی ممکن است از تاریخ تشکیل این دانشگاه تا به امروز هم مواردی مطرح شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دکتر طهرانچی به این دلیل به کمیسیون آموزش دعوت شده است که برنامه‌‌های خود را اعلام کند و از طرف دیگر در جریان نقطه‌نظرات نمایندگان و موضوع تحقیق و تفحص قرار گیرد. به علاوه اینکه اگر تحقیق و تفحص تصویب و کمیته‌ای برای آن تشکیل شد، مطلع باشد که باید با این کمیته همکاری کند.

میرزاده در پایان گفت: این تعامل باعث می‌شود در برخی مواردی که از جانب نمایندگان مجلس مطرح می‌شود تجدیدنظر صورت گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969313

وب گردی

وب گردی