دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان آذرماه ۹۷ برگزار می‌شود

دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در راستای حمایت از ایجاد کسب‌وکار‌های فناورانه دانشی، آذر امسال در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا ۳۰ مهر برای ارسال ایده‌های خود فرصت دارند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در راستای حمایت از ایجاد کسب‌وکار‌های فناورانه دانشی آذر امسال برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا ۳۰ مهر برای ارسال ایده‌های خود فرصت دارند.

دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان هفتم آذر در تهران برگزار می‌شود. هدف از این جشنواره ایجاد رونق فرصت‌های ایده‌پردازی و نوآوری در زمینه مختلف علوم پایه و نیز خلق فناوری‌های نوین و کاربردی در این زمینه است.

این جشنواره در حوزه علوم پایه و در پنج بخش شیمی، فیزیک، علوم زیستی، ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر، زیست‌شناسی و باهدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار و انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی ایده‌های نو و برگزیده و تسهیل مسیر حرکت آن‌ها به‌منظور رسیدن به محصولی دانش‌بنیان و تکمیل چرخه نوآوری و تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

دومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با حمایت از ایده‌پردازی، نوآوری، کارآفرینی و تجاری‌سازی راهی به ارزش‌آفرینی اندیشمندان جوان باز می‌کند.

لازم به یادآوری است، نخستین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با همکاری بنیاد نیکوکاری جمیلی و صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور در تاریخ هشتم آذر ۱۳۹۶ در تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969345

وب گردی

وب گردی