حذف ناباورانه ستاره‌های میلیاردی تراکتورسازی

تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل صنعت نفت آبادان در جام حذفی شکست خورد و حذف شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی از ساعت 20 امشب (جمعه) در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان 90 دقیقه با نتیجه تساوی 3 - 3 خاتمه یافت.

کرار جاسم (44 و 2+90 - هر دو گل از روی نقطه پنالتی) و جاناتان بالوتلی (81) گل‌های صنعت نفت را به ثمر رساندند و برای تراکتورسازی هپ آنتونی استوکس (1+45 - پنالتی و 63) و دانیال اسماعیلی‌فر (57) گلزنی کردند.

به این ترتیب بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد که مسعود شجاعی در نیمه نخست وقت‌های اضافه با کارت قرمز مستقیم بیژن حیدری، داور بازی از زمین اخراج شد.

بازی در وقت‌های اضافه نیز به تساوی کشیده شد و دو تیم نتوانستند گلی به ثمر برسانند. کار به ضربات پنالتی کشید و در نهایت صنعت نفت آبادان با نتیجه 4 بر 3 در ضربات پنالتی پیروز شد.

همچنین دیدار پیکان و پارس جنوبی از ساعت 18:40 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار شد که جدال دو تیم در پایان 90 دقیقه وقت‌های معمول و دو وقت اضافه 15 دقیقه‌ای نتیجه‌ای جز تساوی بدون گل نداشت و کار به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی، پارس جنوبی جم با نتیجه 6 بر 5 به برتری رسید و جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی را به دست آورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969369

وب گردی

وب گردی