صلح فلسطین از راه تحریم می گذرد

مشاور و داماد ترامپ ضمن تاکید بر ادامه تحریم‌های اخیر آمریکا علیه فلسطین، مدعی شد که این اقدامات شانس صلح را بیشتر می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «جرد کوشنر» مشاور و داماد «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در مصاحبه با روزنامه «نیویورک تایمز» مدعی شد: «تحریم‌های اخیر آمریکا علیه فلسطین نه تنها به روند صلح میان اسرائیل و فلسطین آسیبی نمی‌رساند، بلکه شانس تحقق آن را بیشتر می‌کند».

وی ضمن تاکید بر ادامه تحریم‌های اخیر آمریکا علیه فلسطین، افزود: «مقامات رام الله به دلیل بد جلوه دادن دولت آمریکا مستحق قطع کردن کمک‌های مالی شده اند. بیشتر کمک‌های واشنگتن به آوارگان فلسطینی به هدر رفته و نتیجه مشخصی نداشته و همچین طی سال‌ها نیز بدون نقشه انجام گرفت. باید این کمک ها برای منافع ملی فلسطین و کمک به نیازمندان استفاده می‌شد».

کوشنر همچنین مدعی شد: رئیس جمهوری آمریکا با از بین بردن دروغ‌های زیادی که روند صلح خاورمیانه را فرا گرفته بودند، شانس‌های دستیابی به صلح را افزایش داده و موفق عمل کرده است.

دولت آمریکا طی هفته های گذشته تصمیم گرفت کمک‌ها به فلسطینیان از جمله کمک به بیمارستان ها، پروژه‌ها و آژانس کمک‌رسانی به آوارگان فلسطینی (آنروا) وابسته به سازمان ملل متحد را قطع کند. این کشور چند روز پیش دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین در واشنگتن را نیز تعطیل کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 969384

وب گردی

وب گردی