سلیمی: دانشگاه علامه با 65 دانشگاه جهان ارتباطات بین المللی دارد

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در حال حاضر دانشگاه علامه طباطبایی با بیش از 65 دانشگاه جهان ارتباطات مناسب و نزدیکی دارد.

حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در زمینه تبادلات بین المللی این دانشگاه با سایر دانشگاه های جهان گفت: در حال حاضر دانشگاه علامه طباطبایی با بیش از 65 دانشگاه جهان ارتباطات گسترده و نزدیکی دارد. گفتنی است این دانشگاه‌ها در 34 کشور جهان قرار دارند.

وی در زمینه برگزاری دوره های مشترک بین المللی دانشگاه علامه افزود: دانشگاه علامه طباطبایی در حوزه تبادل استاد و دانشجو و تاسیس دوره های مشترک اقدامات مناسبی را انجام داده است، همچنین این دانشگاه در سال جاری موفق به راه اندازی 4 دوره‌ مشترک با دانشگاه‌های مختلف جهان شده است.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: دانشگاه علامه طباطبایی در عرصه برگزاری کارگاه ها و همایش های بین المللی اقدامات مناسبی انجام داده است؛ همچنین این دانشگاه در مجامع بین المللی دانشگاه های جهان،‌ حضور فعال دارد.

وی در زمینه فعالیت های دانشگاه علامه در شبکه دانشگاه های راه ابریشم، گفت: در اجلاس اخیر شهرک دانشگاهی جاده ابریشم، دانشگاه علامه به عنوان عضو هیات مدیره انتخاب و ریاست فعالیت های حوزه دانشجویی نیز به یکی از دانشجویان دانشگاه علامه سپرده شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 969385

وب گردی

وب گردی