امارات و عربستان عامل هک خبرگزاری رسمی قطر

پس از هک شدن خبرگزاری رسمی قطر و انتشار سخنانی منسوب به امیر این کشور در خصوص مسائل منطقه، عربستان و دیگر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس اقدام به قطع روابط خود با دوحه کردند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «دادستان کل قطر» از وجود مدارک محکمه پسندی در خصوص دست داشتن امارات و عربستان در هک کردن خبرگزاری رسمی قطر و تقدیم آن به «دادگاه لاهه» خبر داد.

«علی بن فطیس» دادستان کل قطر تاکید کرد: «ما دلایل محکمه پسندی در خصوص دست داشتن امارات و عربستان در قضیه هک کردن سایت خبرگزاری رسمی قطر داریم که در ماه می سال گذشته رخ داد».

وی در ادامه افزود: جرم هک کردن خبرگزاری رسمی قطر به پرونده سایر جرایم امارات در دادگاه لاهه اضافه خواهد شد.

بن فطیس تاکید کرد: با دفاتر وکلای خبره در نیویورک تماس داشته ایم و در جریان تحقیقات به عمل آمده، مشخص شد که امارات و عربستان در هک کردن خبرگزاری رسمی قطر دست داشته اند. البته این مسأله در همان هفته نخست مشخص شده بود.

در جریان هک شدن خبرگزاری رسمی قطر و انتشار سخنانی منسوب به امیر این کشور در خصوص مسائل منطقه، عربستان و دیگر کشورهای عربی حوزه خلیج فارس اقدام به قطع روابط خود با دوحه کردند.

از خرداد ماه سال گذشته چهار کشور عربستان سعودی، امارات متحده عربی، بحرین و مصر در اقدامی مشترک تمامی روابط سیاسی، اقتصادی و دیپلماتیک خود با قطر را قطع کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 969391

وب گردی

وب گردی